ik wil op me eigen site een makkelijk nieuws systeem nu heb ik er 1 gevonden en heb het op me tripod ftp server gezet... alleen nu weet ik niet hoe ik hem moet installeren kan iemand mij helpen via msn ? marcelisantiajax@hotmail.com Nieuwsflitsen Versie 1.3 Gemaakt door Nummer 11 11@nummer11.nl Upload alles bestanden naar de server. Verander de variabelen in config.php Een aantal pagina's is beveiligd met een wachtwoord en gebruikersnaam. Deze kun je wijzigen in validate.php Gebruikersnaam: demo Wachtwoord: demo
Het ligt aan het systeem. Een geavanceerd systeem moet je installeren via instal.php die erbij moet zitten. Wanneer je je bestanden hebt geupload moet je in princiepe de site en het nieuwssysteem te zien krijgen. Staat php aan in tripod? Heb je de database aangemaakt? Wat voor errors krijg je?
hij heeft geen database nodig Mijn nieuwsflisten Versie 1.3 - (21.9 kB) Plaatjes toevoegen en uploaden Begin datum in de "toekomst" instellen Verwijderen/bewerken van berichten via admin Korte versie(max 150 tekens) op hoofdpagina Link naar lange versie van nieuwsbericht Smilies en UBB codes naar keuze Geen database nodig