In België krijgen we elke maand een nieuwsbrief, dit is alweer de derde. Darkwing Duck heeft het eventjes geüpload, waarvoor dank. Je kan hem hier vinden. Als je het in mailvorm wil, zodat je het kan doormailen, dan stuur je maareen pm: ik wil de nieuwsbrief en je laat je e-mailadres achter.
Ik heb hem ook gehad (Belgïe boven!!!!!!!!) Tis trouwens toch niet waar dat die le xbox duurder is, hij is net goedkoper, want je krijgt een 2de controller voor maar 30 euro
Er zitten toch twee controllers bij? Maakt ook niet uit. Die releaselijst klopt voor geen kant volgensmij
Maar dat is een speciale actie van 1 bepaalde winkelketen hè. Dus niet elke winkel doet die actie. Je krijgt er trouwens ook een DOAX kalender bij.
ja maar volgens mij zitten er gewoon 2 controllers in de doos, want in de fnac was het ook zo en daar kostte hij evenveel en die releaselijst zal wel kloppen, hoor m$ stelt hem zelf samen
een kalender denk ik niet nee... Maar wie wil er nu per se een kalender van DOAX, daarvoor ga ik niet speciaal mijn tentje voor de deurt van de gamemania opstellen...
tsja, en waarvoor ze die kalender dan willen is maar de vraag... Maar er is iets wat me zorgen baart... Brute force staat niet in de releaselijst