met nieuwe toppers bedoel je goede games?? echte "toppers" waar ik op w8 zijn tog wel ninja gaiden en natuurlijk halo2 maar dat is nog ver in de toekomst.
Ik weet niet wat jij toppers noemt, maar de maand maart heeft deze games (en misschien meer) in petto: Deus Ex 2: Invisible Wars Unreal II: The Awakening Splinter Cell: Pandora Tomorrow Operation Flashpoint: Cold War Crisis Spawn: Armageddon Mafia
Flashpoint, Spawn en Unreal 2 zou ik geen toppers willen noemen.. Maar is dit niet een opsomtopic/nutteloos topic.
Zoals ik zei: "Ik weet niet wat jij toppers noemt..." Met die jij bedoel ik de persoon die mijn reply leest en dus niet alleen thread starter.
operation flashpoint en unreal 2 zijn wel degelijk toppers maar misschien niet jou smaak kwa games maar dat is voor iedereen anders
Mij gaat het om Manhunt (23 april) en halo 2.. maarja halo 2 is standaard een topper.. manhunt lijkt mij super..
Dit wordt een behoorlijke opsomtopic, en dat is niet toegestaan. Daarnaast is het begrip 'topper' nogal ruim... wat voor de een een absolute topper is, is voor de ander misschien een flop. Er valt hier dan ook weinig zinnigs over te zeggen, vandaar dat ik deze thread maar sluit.