1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Night of Xbox Live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Watcher, 1 mrt 2006.

  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nacht van xbox live :)

    Xbox Live is in de jaren sinds de start enorm gegroeid en meer en meer een community-bezigheid geworden. Microsoft probeert dit natuurlijk te stimuleren met enkele leuke acties en een voorbeeld van zo’n actie is de Night of Xbox Live. Dus houd ons eventjes goed in de gaten deze maand en aanschouw de allereerste info hieronder!

    Wat is de deal?
    Op vrijdag 31 maart (20.00uur tot middernacht) organiseert Microsoft de nieuwe Night of Xbox Live. Deze avond staat in het teken van Xbox Live, de Xbox 360 en Project Gotham Racing 3. De bedoeling is dat Nederlandse gamers zoveel mogelijk vrienden thuis uitnodigen en een party organiseren, gamen op Live en daar een foto van maken. Deze foto kan geupload worden op de officiële website.

    Waarom zou je dat doen?
    Je doet dat om een paar redenen. Allereerst natuurlijk omdat het tof is een aantal vrienden uit te nodigen en via Xbox Live te gamen. Ten tweede omdat als je minimaal vijf vrienden uitnodigt en je foto upload, je sowieso een leuke Xbox-goodiebag binnen krijgt. We hebben gezeurd bij Microsoft om de inhoud, maar ze willen niet verklappen wat er in zit. Toch zijn we er zeker van dat het leuk is om die te hebben! De allerbelangrijkste reden om mee te doen is natuurlijk de mogelijkheid om de hoofdprijs te verdienen. Deze hoofdprijs krijg je als je de meeste vrienden uitgenodigd hebt en bestaat uit een super exclusieve Xbox 360 PGR 100 console. Van deze komen er maar 100 in heel Europa beschikbaar en iedereen zal begrijpen dat het een eer is om die thuis in je huiskamer te hebben staan.

    Wat kun je nog meer verwachten op 31 maart?
    Natuurlijk worden rond Night of Xbox Live allerlei leuke acties georganiseerd. Zo kun je als host (degene die vrienden uitnodigt) met je Live Gamertag voorrang krijgen tijdens het gamen op Gameshop Pro (TMF, 21.30uur tot 22.30 op 31 maart). Je kunt je vanaf nu inschrijven op de site, met gamertag en dergelijke.
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kewl, ik ga wel weer meedoen. Gebruik die goodiebag tas nog steeds weekelijks als ik naar mijn werk ga :)
     
  3. basovich

    basovich Guest

    knippen plakken van: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9724 :9

    mrja ik doe denk-k wel mee als de ruil goed gaat met gunsstino (ofzoiets) ;)
     
  4. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter!
    Ik zal eens wat zwervers van straat plukken 8)
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    niet helemaal genkipt en geplakt hoor ook wat weg gehaald O-) _O_ :D :p
     
  6. basovich

    basovich Guest

    okee dan ;)
     
  7. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    i'm in!!!

    word wel lachen!
     
  8. Yup

    Yup Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    boeie

    Egt serieus.

    /Mod Lekker onderbouwd, en nog een dubbelpost ook. Post dan niet..... -Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2006
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen kom allemaal bij mij :p hahah maar moeten alle 5 de vrienden een controller hebben ??
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh je moet gewoon met 5 vrienden gamen :)
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me wel leuk maar gaat gewoon om online game, etc.

    Misschien ff dan een lan ofzo doen en online game ;)
     
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kunnen ze dat checken ik bedoel als je een beetje ownt met photoshop dan kan je zoiets ook maken.

    of je zegt heej kom fff langs maken we foto en ga je weer dan krijg je ook een goodiebag...
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.... ik ga zeker weer mee doen, wel ben ik benieuwd naar wat in de boodiebag zit, vorige keer demo disc en xbox magazines en nog een shirt. Nu met marketplace zijn demo disc's onnodig en shirts heeft iedereen al van de pre-order actie, MS surprise me!

    greetz wooly
     
  14. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien dat ik die vrijdag maar mun xbox mee neem naar de kroeg, effe internet op aansluiten en zo een stuk of 40 vrienden bij elkaar :p
     
  15. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    oops dubbel post
     
  16. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand dat filmpje gezien, die muziek voor en achteraf in het filmpje, weet iemand daar de naam van, is nl een erg relax deuntje :)
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga zeker mee doen..

    maar ik , pa , ma en 2 vrienden is dat genoeg ;)
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een Zwarte Xbox 360 winnnen
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat stond ook al in de beginnerspost
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    night of xbox live is elk jaar in maart, vorig jaar had ik ook een goodie bag... doe deze keer weer mee
     

Deel Deze Pagina