Nouja.. Ik heb Nightcaster gespeeld, wel leuk, maar niet fantastisch, Azurik heb ik hier ook maar nog niet gespeeld.. ben nu met Genma Onimusha bezig, dat is wel leuk
Ik vind nightcaster echt wel een goede game, maar geen titel zoals halo, jsrf enz. azurik vind ik de graphics wel tegenvallen, die zouden van mij maar een zesje krijgen, ofzo.
Heb azurik gespeeld, viel mij tegen, had er meer van verwacht ... Nightcaster krijg ik nog binnen dus daar moet ik nog even mee wachtten voordat je mij menign op xboxworld kan zien ... mzzl Munch and Abe
Nightcaster vind ik echt een schijtgame, lelijk, slechte camerastandpunten en geen goede besturing. Mijn uitgebreide mening kun je binnenkort in een review op Dutchgaming.net lezen.
AZURIK...In het begin is het een beetje saai. Maar alter wordt hij veel beter...ik heb er veel plezier mee.. Nightcaster heb ik niet maar wat ik er van heb gelezen is niet goed...
Azurik vind ik wel redelijk, zeventje ofzo, doet me vreemd genoeg een beetje denken aan Lord of the Rings.
RPG? Meer adventure zou ik zeggen. Azurik is trouwens best een leuke game, tenzij je meer van schietgames en beat 'm up houd dan is ie waarschijnlijk niets voor jou. Anne