Ik heb nightfire op de PC
dus mijn mening gaat over die versie en ik weet niet of die heel veel verschild met de Xbox versie maar mijn mening is erg positief. Ziet er best strak uit alleen vallen de ventjes soms door tafels heen. Das wel nep maar voor de rest ziet het er op de pc best wel toppie uit. De coole gadjes zoals
chietende vulpen, horloge met laser, Nightvision bril, aansteker als fotocamera, en telefoon waaruit een kabel komt waarmee je ergens heen kan slingeren/omhoog komen zijn natuurlijk ook echt wreed en het verhaal is ook wel ok. Daarnaast zijn de normale wapens ook echt wel cool hoor zoals de machine geweren die van de rode lasers hebben en pistolen waarop je een demper kan draaien en automatisch pistol met demper zijn echt wel vet. Ik heb ook net een shotgun gekregen en een sniper rifle en die zijn dus ook opzekers wel cool. Ik zit pas in level 3 en nu al zoveel shit, kan niet wachten wat er nog meer komt en er zijn genoeg ventjes om te killen.
Maar dit is nogmaals over de pc versie maar als het niet zoveel verschilt met de Xbox versie zou ik hem wel kopen hoor
Medal of Honor zal sneller gaan vervelen omdat het minder afwisselend is dan Nightfire volgens mij. Tenminste dat vond ik toen van de pc versie van Medel of Honor allied assault. Over deze versie van de Xbox weet ik niets maar zal denk toch niet heel anders zijn.
Laatst bewerkt: 7 dec 2002