Ik dacht dat 007 nightfire een goede game was, maar als ik bij de game mania (van Merksem) langs de occasiegames loop zie ik deze game voor maar 19.99 EUR ?! dit snap ik niet, is deze game dan zo weinig waard dat het de gelijke prijs met (occasie) state of emergency deelt?! P.S. State of emergency trekt me ook wel aan. dus... bijkomend vraagje: state of emergency of nightfire P.S. dit is het moment wanneer mensen zeggen, lees reviews! Maar ik vertrouw toch meer in de mening van een rasechte gamer. ___ ovl007
ik heb nightfire uitgespeeld, echt een hele mooie game je kan er alles doen auto rijden, onder water met je auto, vanuit vliegtuig schieten, en natuurlijk veel shooting maar als ik jouw was zou ik toch maar ff de reviews lezen en dat kunnen dan nog weleens wat bijdragen...... dus als ik jouw was nightfire kopen
ik heb state of emergncie niet gespeeld maar heb van mijn neef gehoord dat het leuk is voor een half uurtje en daarna niet meer. nightfire is wel leuk maar geen topgame. als je een topgame wilt zou ik gaan voor halo, unreal, timesplitters, Mechassault, splinter cell, panzer dragoon orta,kungfu chaos, RTCW, Brute force of midtown madness3. ik kan mijzelf niet lang bezig houden met night fire maar mijn broertje daarentegen kan het uren spelen met zijn vriendjes!
en heeft best wel goede multiplayer....... en jah als je een top game wilt dan is dat heeel wat anders...
no thanx ps ik heb state of emergency(de review) net gechekt en ik vind het persoonlijk er wat minder uitzien dan nightfire...
Ken je daar ook online bestellen?, zou je hem anders voor mijn willen kopen en opsturen??. Is mischien veel gevraagd, maar zou kei te gek zijn ik woon in Eindhoven da's nogal ver weg. Cheers, Salva
Sinds wanneer zijn mensen die reviews schrijven geen rasgamers :{ Als reviews daadwerkelijk op niks sloegen hadden alle magazine's en websites die die dingen plaatsen geen enkel bestaansrecht meer. Ga dus maar wél reviews lezen zou ik zeggen Nightfire is idd niet écht een top game, beetje average zoals we dta helaas maar al te vaak zien
Ja je hebt gelijk wouter. Als je dat vergelijkt met Halo ofzo.... Maar het is geen slecht spel. Ik heb State Of Emergency nog gespeeld op ps2 en dat was leuk voor een halfuurtje maar dan werd het saai. Ik zou OOK voor nightfire gaan. (als je persé een van die twee titels wilt hebben)
Thanx, Wehkamp heeft veel aanbiedingen man, zou der bijna koop gek van worden. Maar Nightfire moet bij mijn collectie. Inderdaad nightfire is niet de beste shooter dat is Halo (die heb ik in het duits das toch wel balen). Maar zoals ik hierboven ergens zag staan dat timesplitter2 beter zou moeten zijn, nou mooi niet hoor da's naar mijn menig een echt bout spel. Nogmaals bedankt voor de tip. Salva