Ninety-nine nights bug?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GforceNL, 7 sep 2006.

1. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus alle missies uitgespeeld met alle 6 de characters. Wat gebeurd er nu? In plaats van dat ik de nieuwe character krijg, zijl al m'n charaters weg en kan ik alleen nog Inphyy selecteren. Klopt dit en moet ik gewoon haar missies weer doen of is dit een bug? ik lees overal dat ik door alle missies te doen in Vigk Vagk zou krijgen..

Aaaargh!!

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ GforceGTI : heb je 1 save game gebruikt of voor elke character 1tje ? Je moet voor elke character een aparte save game nemen namelijk. Heb gewoon per character een nieuwe save game gebruikt en heb Vigk Vagk ook gewoon unlocked op die manier.

3. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb voor iedere char één of meerdere savegames. Dus als ik daar eentje van laad, staat hij er tussen? Erg confusing.....

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nee je hoeft geen save game te laden voor nieuw character, die moet je gewoon selecteren via select character ( ook Vigk Vagk ). Ik heb gewoon voor ieder personage 1 aparte save game gepakt en daar steeds overheen gesaved, dan als ik hem uitgespeeld had via select character met nieuw personage begonnen. Toen ik die 6 gedaan had ( toen had ik dus 6 aparte save games in totaal ) kon ik via select charcter gewoon 7de character kiezen. Heb daar wel eens al iets over gelezen op ander forum, dat je niet 1 save game moest gebruiken voor alle characters samen, vandaar dat ik dit postte.
    Misschien dat het dus met meerdere save games voor 1 poppetje ook fout gaat ofzo. Of eens checken via extras of je ook elk level completed hebt, kan je voor elk poppetje nakijken. Misschien dat hij een level niet gepakt heeft. Je hoeft met Apsharr trouwens niet elk level te hebben, 1 van de twee keuze levels is voldoende. Succes.

Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  5. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het probleem is dat als ik hem met de laatste character uitspeel hij wel terug gaat naar het startscherm, maar als ik daar iemand wil selecteren staan alleen miepie daar.....

6. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update: Denk dat het toch een bug is. alle characters zijn te seleteren, maar bij vrijwel geen enkele missie staat een rank... AAARGH. Alles overnieuw....

7. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik dat probleem niet krijg, heb de eerst 3 uit gespeeld en bijna alles op A of S-rank. Ik word echt GEK als ik dat allemaal overnieuw moet doen en daarna nog een keer voor lvl 9.
    Succes GJ

8. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 save per poppetje doet de truuk, ben nu in het laatste level... Té moeilijk!

Deel Deze Pagina