1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Team Ninja
    Uitgever: Tecmo & Microsoft Game Studios
    Genre: Action Hack 'n Slash
    Releasedatum: Niet bekend
    Live service: Niet bekend

    Er is weinig tot niets bekend over het vervolg op de best-seller actie game van Team Ninja, misschien wel één van de beste exclusieve games voor de Xbox. Of het nieuwe deel, wat officieël aangekondigd is voor de Xbox of Xbox360 verschijnt is nog niet bekend, maar hoogstwaarschijnlijk zal hij voor de nieuwe generatie verschijnen.

    IGN:
    Ook gaan er geruchten dat Ninja Gaiden 2 helemaal niet deze titel gaat dragen, en dat hij misschien wel over een heel ander personage gaat!

    IGN:
    Zelf kan ik niet wachten tot er iets over deze game vrij komt, want ik vond Ninja Gaiden als BLACK geweldige games en kan niet wachten tot ik met Ryu Hayabusa, of een andere brute ninja samurai's tot blikvoer kan verwerken, Fiends onthoofden en draken in de lava gooien!

    Omdat er eigenlijk nog niks bekend is over deze game kan hier nu alleen nog maar gespeculeerd worden, en kunnen we discussieren over wat er terug moet komen in het nieuwe deel, wat niet, of wat er helemaal nieuw moet komen!

    /Mod Goiz Nieuwe screens added 11-09-2007


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden 2 zal ik zeker kopen, deel 1 vond ik echt heel vet.
    alleen een beetje te makkelijk soms:+

    ik kan echt niks verzinnen wat ik uit de game zou laten als ik een deel 2 zou maken, maar het is ook al lang gelden dat ik hem gespeeld heb.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Chill, word wel ''ff'' wachten maar het zal het zeker waardt.

    Btw, nieuwe personage misschien extra char Ryu gaat er toch niet uit.
     
  4. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Heheheh...same here.
    Ik hoop dat je ook met andere Ninja's uit DOA kan Gamen, Stel je voor Co-Op mode met Hayabusa en hayate tegen al die samurai...........ik vond die 2 al een heel cool team in DOA.

    Ik sta al te trappelen uit ongedult (met watertanden:) ).
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk (hoop ik) zal hayate of ayane er ingedumpt worde.

    Ayane was er al in maar niet speelbare.

    Online co-op ofziets zou chill zijn met een hogere moeilijkheids graad ofziets of andere missie`s... ;)
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    beste spel ooit maar dan ook ooit voor mij _O_

    alles klopte gewoon

    graphics
    gameplay
    muziek

    als ik moet kiezen tussen een lekkere wijf of deeltje 2 dan is mijn keuze snel gemaakt .. :p
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is het 2de keuze want daar gaat niks voor een lekker wijf :b:
    Tenzij je nog maar 12 jaar zijt ofzo :D
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    *Hoopt nog steeds op een hoofdrol voor Kasumi of Ayane in Ninja Gaiden 2* :+ Want kom op mensen, er gaat toch niks boven een lekkere ninja chick die alle andere ninja gasten eens ff een lesje komt leren ? 8)

    Een samenwerking tussen Kasumi en Hayabusa zou ook wel cool zijn, met Hayate en Ayane als hun tegenstanders ofzo :cool: Of ze houden het gewoon bij een lekkere catfight, Kasumi vs. Ayane dus, om te kijken wie van de halfzusjes nou echt de betere ninja is :+ Jaja, droom lekker verder Zero....it's never gonna happen O-)

    En zo wel, dan eet ik m'n kisten op }:] Wel met mayonaise dan natuurlijk :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gametitel als dit koop ik blind, net als splinter cell double agent en halo3.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dus ook eene Co-Op mogelijkheid waarin je maatje Hayate, Kasumi of Ayane speelt! Dat zo zou ongelooflijk cool worden! :D
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dus laat deze maar blijven. :)

    Overigens wat je zei in de beginpost over misschien een nieuw personage. Dan moet ik aan een uitgebreid verhaal denken over Hayate. Denk aan DOA3 en Ultimate. Daar verloor hij ook zijn geheugen enzo. Zou wel dope zijn.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik iemand niet verwacht in die game is het kasumi wel.

    Het zijn Hayate of Ayane want Kasumi zit waarschijnlijk over zeemerminnen te dromen in haar bed.
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las in een interview op IGN (ik weet niet meer waar precies want et is al lang terug) dat Itagaki absoluut niet van plan is om meer DOA characters in Ninja Gaiden te stoppen.
    ik geloof dat vertaald hij ongeveer dit zei in dat interview.
    "ik stop niet meer DOA figuren in Ninja Gaiden, want ik wil dat Ninja Gaiden zijn eigen identiteit houdt en niet verandert in Dead or Alive Gaiden." iets in die trant.
    hoewel het natuurlijk wel uber zou zijn om met Kasumi Fiend kont te schoppen, maar dat hoeft niet perse. Ninja Gaiden is zowiezo al de beste action game die er is, tenminste als Too Human niet ook heel erg kont gaat schoppen.
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ga hem zeker ook kopen, kan niet wachten totdat ie uit komt,
    BTW, hoelang heb jij die f*cking avatar al? :confused: :D
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Too Human zal vast wel goed worden, maar de PU zei zo van niet veel games (ninja etc) zijn zo goed als Ninja Gaiden door Ninja Gaiden is de lat veels te hoog gelegt.

    Maar misschien hayate en hayabusa playeble in een zin:
    - Hayabusa: Zelfde als in Ninja Gaiden
    - Hayate: Wind ninja, dus super snelle combo`s maar minder dmg van die flitsen net zoals in DOA4.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Een Co-Op personage zoals Rachel lijkt me ook wel lachen, dan geeft dat dus de combinatie Warhammer plus een zo'n lier waarmee ze allá Spiderman kan rondzwieren.

    Wie weet trouwens hoe het met de vader van Ryu Hayabusa zit? Het enigste wat ik weet is dat hij ergens in de bergen aan het trainen is.

    En Kasumi verwacht ook niet echt in deze game nee.

    Sinds kort, ik was laatst dus was Ninja Gaiden wallpapers aan het zoeken, en heb toen de originele afbeelding een beetje bijgenkipt en verkleind. Heb nu weer een andere hoor. O-)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Een coöp is inderdaad een leuk idee, maar het zou niet de overhand moeten krijgen. BTW het maakt mij niet zoveel uit welke avatar je hebt, was alleen beniewd, deze die je nu hebt is ook erg vet trouwens!:thumbs: _O_
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als er mensen geïnterreseerd zijn in avatars van Ryu Hayabusa, Hayate en Ayane dan kan je die hier vinden.

    Voorbeeld:

    [​IMG]
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Rachel hoef je echt niet te verwachten, het zal de gameplay vertragen waarschijnlijk en verwacht dan geen ninja shit (skills..) etc van haar.

    Als ze geen nieuwe chars toevoegen dan is er misschien nog hoop voor ayane.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina