1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat vrouwtje dat daar neervalt is zijn beste vriendin, een jeugdvriendin zegmaar, ik ben alleen GVD al die namen vergeten, heb al te lang niet meer achter Ninja Gaiden gezeten, ben het denk ik een beetje verleert.|:- =(
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, maar dat heb ik nergens gelezen in NG zelf hoor.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Btw, over wat voor ninja Hayabusa is in de Anime serie spreken ze wel van een dragon ninja (clan).
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De Tokyo Game Show 2006 begint dacht ik ook binnenkort, ik hoop dat Ninja Gaiden 2 daar officieel aangekondigd wordt en dat we wat nieuws te weten krijgen.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel het, ik denk dat het voorlopig nog wel stil blijft rond ninja gaiden 2.
    ik verwacht em tog nog zeker niet voor 2 jaar, hoewel heel misschien zit ik er ook wel naast en komen deze TGS de eerste beelden vrij.
    ik kan me nog herrineren dat ik trailers zag voor ninja gaiden nog voor de xbox gereleased was.
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de trailers was er idd al heel vroeg. Ik heb toen de xbox net uit was een keer een trailer-cd gehad en daar stond de trailer al op, uitgebreid met eindbazen en vijanden die er ook uiteindelijk inzaten. Blijkbaar was er zelfs toen nog veel werk te doen.
    Zal dan ook nog wel ff duren voor Ninja gaiden 2 klaar is, heb team ninja eigenlijk nog nooit op bugs kunnen betrappen en zullen het dus pas gold verklaren als ze het 3 keer van voor naar achter getest hebben. Maar goed ook.

    Coöp komt er in elk geval niet in was in een intverview in de PU te lezen. De boss himself vindt versus leuker dus komt dat ook in zn spel, wat een figuur is het ook eigenlijk, een spel aankleden zodat het hem het beste bevalt :+
     
  7. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik kan niet wachten op Ninja Gaiden 2 :)

    Ninja Gaiden Black nog maar eens op hoge res uitspelen binnenkort :)
     
  8. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Ninja Gaiden 2 ook voor de 360 komt en niet only PS3.
    Ninja Gaiden (Black) is 1 van mijn favoriete spellen en heb het met plezier gespeeld en op een dag ga ik het proberen op hard.
     
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ff niet meer precies waar, maar er werd gezegd dat oude fans niet teleurgesteld zouden worden. Dus als het al op de PS3 uitkomt, dan op zowel de PS3 als de XB360 denk ik.
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoezo zou die niet op de 360 komen? Het is toch juist een xbox spel?
    Of zie ik het verkeerd?
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    als die uitkomt maar niet op de xbox360 ga ik persoonlijk langs bij die Mnr. Itagaki-San }:] NGB ruled zo zwaar, binnenkort maar weer is uitspelen :thumbs: of ff de rest van de mission mode klaren *)
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel ook dat ze nu spellen gaan maken die voor de ps3 zijn ontworpen.
    in meerdere interviews heeft itagaki verklaard dat hij heel tevreden is met de hardware en software (XNA) van microsoft en ook de werking van microsoft is hij heel blij mee, dus voorlopig zou hij niet overstappen op een ander exclusief platform.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee, het blijft denk ik ook gewoon Xbox 360 exclusive hoor. Niks PS3, het blijft [hoop ik] lang exclusive. Btw wie heeft er dan gezegt dat hij misschien naar de PS3 gaat?
     
  14. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Waaruit baseer jij dat Ninja Gaiden 2 in eerste instantie alleen voor de PS 3 zou zijn aangekondigd?
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Itagaki zou spellen ontwerpen voor de console die op dit moment het sterkste is, dat is nu de Xbox 360.
     
  16. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat het 100% bekend is dat Ninja Gaiden 2 alleen voor de PS3 komt, maar ik heb wel eens gelezen dat die ene Itagaki ofzo van plan was om Ninja Gaiden 2 voor de PS3 te ontwikkelen, omdat de PS3 volgens hem sterker is dan de 360
    Zoiets was het ongeveer was ook een tijdje geleden dat ik het gelezen had, maar goed ik hoop dat het ook voor de 360 uitkomt.
     
  17. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    uh laatst stond in de XBM Itagaki: Ik vind de xbox 360 vele male beter want de ps3 is te ingewikkeld.
    Ik vind het een vage gast want er is nog bijna geen een game op meerdere platforme geweest:eek:
     
  19. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik denk dat het wel op meerdere platforms gaat komen indien er genoeg PS3's verkocht gaan worden :)

    Het draait uiteindelijk toch om het geld .... maar je hebt gelijk, voor alsnog volgens mij niet multiplatform titels geweest.
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg, dat is een artikel uit mei 2005! dat is nu al helemaal niet meer van toepassing.
    zoals ik al eerder zei, het bevalt Itagaki prima bij microsoft en de xbox en is dus voorlopig niet van plan over te stappen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina