1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, wat ik heb gedaan: Nieuwe msn account, Locatie Japan, prefecture gekozen (Hokkaido), Hokkaido postal code hier uit gehaald http://homepage1.nifty.com/tabotabo/pzips/jp_post_zip.htm (0600000).

    Vervolgens op de Xbox straatnaam verzonnen (fujiwara), telnr verzonnen (zo maar iets).

    EDIT: Maar volgens was ik net op tijd en is MS begonnen IP's buiten Japan te blokkeren.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Demo is fucking bruut. Had ik niet verwacht, aangezien ik de demo van Sigma op PS3 helemaal niet geweldig vond. En zeer repetitief. En eigenlijk is NG2 dat ook, toch stoort het me totaal niet. Heerlijke snelle gameplay, zeer gruwelijk en dat mag ik wel ipv inslaan op vijand en er gebeurd niks, nu vliegen de lichaamsdelen er echt af, prachtig.

    Maar kun je ook andere moves uitvoeren? Nu sla ik gewoon met X en Y enzo, maar kan je ook bepaalde combos doen? Op die manier word het helemaal niet gauw repetitief.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn zeker combo's. Als de game vergelijkbaar is met NG1 kan je bij je Equipment -> Weapons kijken welke Techniques er zijn met respectievelijke knoppencombinaties.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0

    Lukt mij ook niet :mad:
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jongens ga gewoon na www.passport.com
    Verzin vervolgens even een hotmail email adres.

    Maak dan op je 360 een nieuw profiel aan ( location japan uiteraard )
    Verzin ff een gamertag.
    Nu gewoon naar marktplaats gaan en je kan de demo downloaden.

    Zo heb ik het vanmiddag ook gewoon gedaan.
    Nu maar weer de demo voor de 3e keer spelen 8)
     
  6. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoals jij het beschrijft, zo heb ik het precies gedaan, en het mij lukt het niet...
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat geeft ie aan dan?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij is Microsoft begonnen dit soort "truukjes" te blokkeren.

    Geen nood, je kunt hem nog steeds eerder via de Japanse marketplace downloaden... alleen nog niet vandaag. Ik durf te wedden dat deze demo + gold-only berperking over enkele dagen ook op de Euro/VS marketplace verschijnt en tegen die tijd issie waarschijnlijk al vrij te downloaden via de Japanse marketplace.

    (Of je zorgt gewoon voor een gold abo voor je eigen account...)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een IP lock op de demo, hij ziet dat je console PAl is en dan is het al einde oefening :/
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kon de demo met mijn oude japanse acuont ook niet downloaden. Maar wanneerje een nieuwe aanmaakt krijg je 1 maand gratis gold, en das genoeg. Maar ikheb gehoord dat MS ervoor gezorgd heeft dat je 6 japanse acounts kan maken met 1 maand gratis gold, en das de max.

    Wat zitten er veel combos in zeg, die ga ik dus nooit onthouden uit mn kop, ik zou ze moeten uitprinten ofzo dan. Hoe deden jullie dat met de vorige NG game?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    In het begin gewoon de vetste combo,s onthouden zoals de beroemde izuna drop.

    Na een tijdje leer je steeds meer en meer.
    En nu ken ik de meeste denk ik wel.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gewoon veel spelen. Je onthoudt vanzelf de meest krachtige / handige combo's.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net demo uitgespeeld, nou het is al duidelijk. Een must buy voor mij. Wat een geweldig vette moves zeg. Vooral als je met Y chargt totdat het rood word..en dan loslaten...OMFG!!!!!!!!

    Ik heb iets gehoord over een hele toffe nieuwe feature genaamd Ninja Cinema, soort replay functie. Kan je dus al die brute shit terugzien met andere cameraviews?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Demo ook ff gespeeld, de moeilijkheidsgraad op acolyte is voor mij in de demo niet al te moeilijk :p voel me echt een slachter met die zeis. Verder speelt het gewoon erg vloeiend, soms staat de camera er wat klote voor ma'ja dat is dan ff niet anders :).
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    andere cameraviews weet ik niet maar het houdt in dat je tussen savepoints de actie kan recorden en je replays kan uploaden (beetje zoals theater mode in Halo3 maar dan iets minder uitgebreid)
     
  16. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de t-shirt binnen gekregen van ninja gaiden 2,die je gratis kon bestellen,altijd leuk.
    Weet iemand meschien waar ik t-shirts van gta kan bestellen.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gametrailers review:

    [GT]34662[/GT]
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Precies zo gedaan.

    Dan wil ik Ninja Gaiden 2 downloaden en zegt ie: 'this download is not available from your location' :mad:

    Dan maar hopen op een PAL demo....
     
  19. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook. maar hoe kan je die gratis gold krijgen dan?
     
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, iemand in mijn friendslist heeft de game al en hij is een NLer :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina