1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Tsja vergelijken...
    Het zijn allebei Hack/Slash games maar vind ze persoonlijk niet te vergelijken.

    Zijn allebei erg leuke games.
    Maar zoals al vaker is gezegd heeft NG een hogere moeilijkheidsgraad,anders soort wapens,vele combo,s

    Kortom: je moet er wel wat tijd insteken om er wellicht goed van te kunnen genieten.
     
  2. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    10 uur volgens de leaderboards maar met al dat dood gaan denk ik wel 15
     
  3. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het in deel 2 mogelijk is om, zodra je de game hebt uitgespeeld een nieuw spel te starten waarbij je alle wapens/skills van de eerste ronde al hebt als je begint?
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.
    Kon in het 1e deel namelijk ook niet.
     
  5. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vraag ik het ook. Zijn er mensen die dit weten?
    De DMC serie heeft dit wel. Ik ben van mening dat dit de replay-value van de game enorm zou opkrikken (alhoewel ik NG:confused: momenteel voor de 3e keer ga uitspelen).
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heeft het hetzelfde vechtsystem als DoA4? Of is het wat versimpeld.
    Ik vond DoA4 namelijk retemoeilijk :p.
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    de wapens (skills weet ik niet) behoud je na het uitspelen als je weer opnieuw begint, maar dan alleen op dezelfde moeilijkheidsgrade..
    dus je kan de wapens/skills niet meenemen naar een moeilijkere niveau :)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Net zoals bij God of War:9

    Ik weet echt niet of ik deze of DBZ Burst Limit zou halen....=(
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hmm, de eerste reacties op DBZ zijn iet echt laaiend enthousiast,.. maar ja als je echt fan bent van DBZ maakt dat niet zo heel veel uit natuurlijk.

    ik denk dat NG2 de betere game is van de 2,.. tis maar net hoe leuk je Dragon Ball vind en of de ietwat mindere kwaliteit van het spel gecompenseerd wordt door de licentie
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar Ninja Gaiden 2 heeft geen online... en ik ben echt slecht in Ninja Gaiden:mad:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    das ook wel een overweging natuurlijk,... NG is puur singleplayer en DBZ schijnt nogal makkelijk te zijn (terwijl NG2 juist retemoeilijk is)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dan koop je Ninja Gaiden 2 en speel je hem uit, en vervolgens ruil je hem hier op de Bazaar tegen Burst Limit. :)
     
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    de meeste mensen zeggen dat die moeilijk is maar ninja gaiden is helemaal niet zo moeilijk
     
  14. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat online helemaal niet gespeeld wordt met Burst Limit, dan is je keuze toch snel gemaakt.De story is ook in 5 uur uit te spelen, en het vechten is echt niet moeilijk als je Budokai 3 kapot hebt gespeeld(me).

    Ik als fan koop hem sowieso, ben ook met Ninja Gaiden : Black bezig om de game een beetje onder de knie te krijgen, voor de fun en voor Deel 2 volgende week *)
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb DOA te weinig gespeeld om daar een goed antwoord op te geven (wellicht iemand anders).

    Maar NG heeft ook wel de nodige combo,s die wat oefening vergen.
    Maar daarna onthoud je ze wel.

    Zoals je in NG de "Izuna drop" hebt,die vergeet je nooit meer.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vechtsysteem is anders maar qua hoeveelheid moves/combis misschien wel vergelijkbaar.

    In NG counter je vanuit een block, in Doa kun je ten allen tijde counteren, daarnaast is Doa ingedeeld in punch/kick/grab en NG in light/heavy/jump

    de basis van NG is simpel om te leren maar wil je ver komen en op hogere moeilijkheidsgraden gaan spelen zul je echt de juiste combos op de juiste vijanden moeten leren toe te passen (maar dat is ook wat het zo ver maakt, je moeite wordt beloond en je wordt langzamerhand steeds beter)
     
  17. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    path of the warrior was trouwens vrij simpel behalve een paar eindbazen
     
  18. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit nu met een Japanse account op de Japanse Market Place maar als ik de demo wil downloaden krijg ik de foutmelding 'This item is not available from your current location'.

    Iemand enig idee hoe ik hier ook omheen kan (Locale staat natuurlijk ook al op Japan)?
     
  19. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet!

    Want ze kijken waar je IP vandaan komt en die komt uit NL.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ninja Gaiden II Demo "By The End Of The Week"

    Like Ninja Gaiden II? Don't like fiddling around with a Japanese Xbox Live account just to play the demo? Me too. So...good news! Microsoft's Larry Hryb has slipped into his Twitter account a little note on the status of a Western demo for the title, writing "I am told that it will be available by the end of next week". That was written last Friday, so "next" week is actually this week. Be sure to count down the days on your calendar. In blood.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina