1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    [​IMG]

    [​IMG]

    Platforms
    | Xbox 360 | PS3 |
    ~
    Uitgever
    Tecmo
    ~
    Developer
    Team Ninja
    ~
    Genre
    Hack 'n Slash
    ~
    Release datum
    23 March 2012 ​

    [​IMG]


    Ninja Gaiden 3 will yet again feature Ryu Hayabusa as the main character. Although his black leather outfit from the previous two installments will make another appearance, Ryu has been seen with a new metallic black suit in recent screenshots. It has a few visible differences as well. His toes are now covered with metal, presumably used for his new Kunai Climb.

    It is revealed that Ryu gets a request from the Japanese Self-Defense Force, the Ministry of External Affairs. He is sent to London where he fights unidentified terrorists. Afterwards, he faces the Regent of the Mask, who kills the Prime Minister. After the fight, the mysterious opponent tells Ryu to "open [his] eyes" and the Dragon Sword is absorbed into his right arm. Ryu escapes the missile firing and is picked up by Defense Forces. In the end cutscene, the mysterious hooded opponent appears on the news forecasting that every country in the world must agree to his surrender in seven days, or will result in immediate destruction.


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]










    [​IMG]

    [​IMG]




    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    Zelf niet echt een Ninja Gaiden fan. Volgens mij was deel 2 een stukje minder dan het eerste deel, hopen voor de fans dat deel 3 weer heerlijk moeilijk zal worden!

    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Jaaaahh!!! \o/ Trailer zegt geen hol maar fuck het. Ninja Gaiden III _O_
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 2 erg goed, deel 1 ook. Ik heb beiden uitgespeeld en heb niet van één van de 2 delen het gevoel dat hij beter is. Bij NG1 was alles nieuw enzo, maar deel 2 was wat scherper (ook weer niet heel veel). Deel 1 vond ik iets te lang, deel 2 was misschien wat raar aan 't einde. Ach van beide heb ik genoten:)
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Heb zeker van deel 2 genoten maar er miste iets wat ik niet echt onder woorden kan brengen. Beetje zoals ik uiteindelijk New Vegas toch ook minder vond dan Fallout 3. Blijft een geweldige game hoor, begrijp me niet verkeerd :p Binnenkort maar weer eens verder met NG II op de hoogste moeilijkheidsgraad :cool:
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Deel 2 vond ik minder scherp qua combat, veel te veel grote creatures of creatures waar 1 tactiek de juiste tegen was. NG is wat mij betreft op zn best in NG1 als je het tegen de spider ninja's opneemt, en dan het liefst in kleine ruimtes zodat je niet de hele tijd shuriken in je donder krijgt van vijanden die je niet kunt zien :+
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Deel 1 was geweldig, deel 2 was cheap.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ninja Gaiden Black was idd geweldig en een van mijn favoriete games voor de Xbox.

    Deel 2 nooit gespeeld na alle berichten dat het minder goed was...

    Weet niet wat ik van deel 3 moet verwachten, dus ik wacht het allemaal rustig af. Ik hoop dat ze niet weer aan die zelfcensuur doen zoals ze met de Sigma serie deden.
     
  8. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eens die (ik ben de naam even kwijt) Arena DLC van deel 1 uitgespeeld? Zat je zo in een kleine surrealistische arena met allemaal waves van monsters. Mijn god ik word zelfs nu nog jaren later GEFRUSTREERD aan die gedachte daaran 8)|:-:mad: Ik heb heb het echt minstens DUIZEND keer geprobeert te halen maar het was zo, zo tiefus moeilijk 8)

    in sommige Waves werd je naast de gebruikelijke monsters ook even getrakteerd op een eindbaas uit de storyline. En dan na een uur lang vechten denk je YES GEHAALD! Zie je VIER(!) nieuwe eindbazen tegelijk op je scherm spawnen :'-(

    Voor de mensen die dat DLC pakket nooit gespeeld hebben kan ik dit zeggen: Je vond de storyline op hard moeilijk? HAHAHAHAHAHA

    Ik las ooit zelfs dat in de eerste maanden zelfs maar 13(!) mensen het hadden weten uit te spelen, dus dat is wel een troost.

    Edit: Zie hier. De ene eindbaas na de andere ZONDER te kunnen saven en bijna geen mogelijkheid om te healen.

     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Word.

    Ninja Gaiden II was voor mij een enorme tegenvaller. Ik heb het spel één keer uitgespeeld en het daar min of meer bij gelaten. Echt een vreselijk inspiratieloze bedoeling.

    En ik herinner me gelezen te hebben dat Ninja Gaiden III nog makkelijker zou worden. Althans, nu Team Ninja er wat anders uitzien, zullen hun games ook veranderen. Het spel zou beter geschikt worden voor een groot publiek, dus ik vrees voor het ergste.

    Wat ik ook dom vind. Ninja Gaiden II ging om hakken, vliegende ledematen en bloed. En dit vervolg gaat om het gevoel van impact en het overbrengen van dat gevoel. Als dat je doel is bij het maken van een spel, faal je sowieso.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Word? wat betekent dat nou, zie 't af en toe wel eens staan. Ik ken veel afkortingen maar word niet. Microsoft Word 2003? Nah,

    Words of reality damnit (??)

    Ik vond NG2 btw niet cheap, vond 't begin sowieso erg vet, later beviel het mij ook wel. Ook dat je terug gaat naar de begraafplaats van NG1 beviel mij wel.... Snap niet wat er mis is met deel 2?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand plaatst "Word" onder een ander zijn reactie als hij 't er helemaal mee eens is. :+

    En de meningen over NG2 zullen altijd verdeeld blijven, ik vind het een aanfluiting.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik vond NG1 sowieso wel meer hardcore enzo!, maar Word is dus geen afkorting ergens van?

    Edit: Ben trouwens benieuwd wat er in NG3 gaat gebeuren, met deel 2 vond ik eigenlijk dat het wel afgesloten was allemaal... Sowieso had deel 2 al een groot gedeelte dat je kon zien als een "trip trough memory lane" :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oe vet!

    Ben nu zelf bezig met sigma 2 en die is eigenlijk best wel tof. Nog steeds beetje crap tegenstanders en beetje levenloze omgevingen. Ninja Gaiden 3 staat nu al hoog op mijn verlanglijstje.
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laat maar komen.

    Op de oude xbox Ninja gaiden black gespeeld, daar zat ook die mission mode in die hier wordt genoemd, dat was hard. De game zelf wel uitgespeeld, maar die mode nooit.
    Ninja gaiden 2 was misschien wat minder, maar nog steeds een goede game.
    Waarin ik NG 1 beter vond als deel 2, was het feit dat je in deel 1 in een grote aaneengesloten wereld speelde. Waar deel 2 meer een level-structuur kende, eerst speelde je in Hongkong ofzo en dan weer in New York.

    Laatst nog Ninja blade gespeeld, maar als ik die vergelijk met NG 2 is NG 2 echt een stuk beter.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ninja Gaiden 3 komt in 2012

    Ninja Gaiden 3 komt in 2012 en is voor het eerst speelbaar tijdens de E3 van dit jaar. Dit bevestigde Tecmo Koei in zijn presentatie tijdens de Game Developer Conference die in San Francisco wordt gehouden.

    Ninja Gaiden 3 is het eerste deel van de reeks waar Team Ninja, zonder leiding van Ninja Gaiden-schepper Tomonobu Itagaki, aan werkt. Het spel gaat voor het eerst speelbaar zijn tijdens de E3 in Los Angeles dit jaar en moet de speler meer affiniteit krijgen met hoofdrolspeler Ruy Hayabusa. In eerdere interviews heeft Yosuke Hayashi, die aan het hoofd van de ontwikkeling van de game staat, al aangegeven dat ze spelers "binnen proberen te laten in de wereld van Ruy Hayabusa".
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vond deel 2 een erg strakke game, maar had toch liever wat meer bos en dergelijke gezien, oude tempels etc. Vond de hele setting van die stad een beetje levenloos overkomen inderdaad. NG2 had visueel ook zeker hoogtepunten, maar daar waren niet al teveel van. Gameplay was sowieso al ontzettend goed, camera in de wat kleinere omgevingen erg hinderlijk. Verhaal nauwelijks iets van meegekregen, behalve dat zo'n chick werd gekidnapped...

    Het is al behoorlijk wat jaartjes geleden dat NG2 uitkwam, ben benieuwd hoe NG3 uitpakt.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het tweede deel was aardig, maar vergeleken met deel 1 vond ik het een tegenvaller.

    Alleen al de filisofie: laten we meer bloed en ledematen in het rond slingeren, dat zal er wel vet uit zien. Tja, en toen zakte de framerate ineens in drukke fighting scenes.

    NG1 was helemaal perfect. Uitdagend, lang, strak en veel ninja combat. Perfect gewoon.
     
  18. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik wacht de E3 maar even af voor ik enthousiast ga worden.
    Heb beide voorgaande Ninja Gaidens kapot gespeeld, maar de mededeling dat deel 3 "toegankelijker" en dus waarschijnlijk makkelijker moet gaan worden voor een groter publiek vertrouw ik nog niet zo.

    beetje kansloos om daar nu nog mee te beginnen als je al op deel 3 zit.
    De trouwe achterban wil juist de bekende (soms dubieuze) uitdaging en of je veel nieuw publiek trekt vraag ik me af.

    Eerst maar eens wat gameplay zien hiervan, ben wel benieuwd in ieder geval.
     
  19. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het leukste van NG 1 de storyline! Elk hoofdstuk speelde ze zich verder, zo herinnerde ik me dat je in hoofdstuk 8 of 9 weer hetzelfde tegenkwam als in hoofdstuk 5 alleen dan onder water, heel tof!
    Terwijl je bij NG2 van de jungles naar de stad weer gebracht en weer naar iets anders, ik vond het maar raar allemaal.
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Beide games waren goed, alleen deel 1 had een bepaalde magie die deel 2 niet had. Daarom speel ik deel 1 tot op de dag van vandaag nog steeds graag helemaal uit. Deel 2 heb ik ook veel plezier aan gehad, maar is op sommige plekken iets te raar vind ik.

    Een combinatie zou de perfecte game vormen denk ik. Bovendien bevalt me de nieuwe weg met Ryu Hayabusa wel, dat we meer over hem te weten krijgen en meer gevoel bij hem moeten krijgen. :)

    Zelden heb ik zoveel zo snel niet op een game kunnen wachten! _O_
     

Deel Deze Pagina