1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit soort crap is voor mij al reden genoeg om de game helemaal niet te halen, zelfs niet als die in de budgetbak ligt over een maandje ofzo.
     
  2. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ach als ie in de budgetbak ligt wil ik em best eens proberen voor 2 a 3 tientjes.

    idd no way dat ik hier 60 euro voor neer ga leggen, volgens mij zijn de verkoopcijfers van deel 3 sowieso om te janken...
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt er slaperig van

    Disclaimer: Ninja Gaiden 1 en 2 gespeeld en uitgespeeld!

    Ok daar dus mijn Ninja Gaiden geschiedenis..

    Ik zal er niet om heen draaien, Ninja gaiden 3 is het gewoon niet, sowieso niet voor een fullpriced game.. Minpunten onder elkaar (op basis van de demo)

    -inspiratieloze omgeving, wat is dat vechten in Londen toch totaal niet boeiend
    - vermoeiende camera, NG1 en 2 hadden al niet de fijnste camera maar in deel 3 is 't helemaal irritant
    - totaal inspiratieloze en ongeïnspireerde gevechten, nieuw gebiedje, nieuw blikje tegenstanders gaat open. de helft jankt dat hij niet dood wil
    - boss battle in de demo is alweer zo lame, ik moest hardop gapen, combinatie van saai en vermoeiend

    Misschien nog eens kopen voor 2 tientjes als ik frustraties kwijt moet, anders niet.. Jammer dit, ik mis sfeer...
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het enige wat ik goed te pruimen vond waren de ninja trials. Maar om daar een game voor te kopen?
     
  5. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook al is 'ie maar 5 euro, deze rommel boycot ik gewoon.

    Het enige wat Team Ninja Dog hieraan zou mogen verdienen zijn 500 zweepslagen per staflid.
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb de game net uitgespeeld en ik blijf erbij dat de game echt geen ramp is om door te spelen. Zeker niet de beste Ninja Gaiden, maar wel heerlijk om er doorheen te knallen. Ook speelt de Eclipse Scythe in deze game een stuk beter dan in Ninja Gaiden 2.

    Anyway, nu bezig met de Trials. Zijn erg tof deze trials, en misschien ook wel interessanter dan de single-player. Best lastig zo af en toe, dat wel, maar dat mag ook wel.

    Heeft iemand van jullie trouwens al de Ultimate Ninja difficulty uitgeprobeerd?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik heb zo het gevoel dat Team Ninja veel meer moeite heeft gestoken in DoA5. Hopelijk wordt dat wel een vette game.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ninja Gaiden 3 is 'Japanse hamburger'


    Ninja Gaiden 3 is een 'Japanse hamburger', zo stelt Yosuke Hayashi van Team Ninja. Hiermee doelt hij op het feit dat de studio te veel probeerde om het Japanse spel voor het Westen geschikt te maken.

    "Misschien moeten we als Japanse ontwikkelaar goed Japans eten maken. Dat is wat mensen willen van een Japanse studio.", aldus Hayashi. Ninja Gaiden 3 ontving zowel positieve als negatieve recensies, de meeste pers en gamers waren het er echter over eens dat het derde deel qua diepgang en moeilijkheidsgraad veel afweek van zijn voorgangers.

    Hayashi legt uit dat de keuze om Westerse gamers aan proberen te spreken noodzakelijk was. "De huidige staat van de Japanse industrie is dat ontwikkelaars er alles aan proberen te doen om maar boven water te blijven. Het belangrijkste voor ons is dat, wanneer we in Los Angeles zijn, er altijd Japans eten is. En er zullen ook altijd Japanse restaurants blijven. En dat zijn wij."
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb Japanse hamburgers gegeten, en die zijn van prima kwaliteit (Mos Burger, Freshness Burger').

    Die vergelijking gaat dus niet op, want Ninja Gaiden 3 is gewoon pure rotzooi.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En ik maar denken dat NG1 een succes was in het westen.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Inderdaad! 8) Ik vind het een mooie typering waarom NG3 faalt, maar het is gewoon een domme keuze geweest.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Money, money, money. Het ging ze echt niet om de westerse markt, want NG1 was daar al groot. Door voor een groot gedeelte op te geven wat NG1 zo groot maakte wilde men simpelweg meer copies verkopen... en dat is Team Ninja in het gezicht opgeblazen. Make it accessible for anyone, waardor maar weinig gamers het nog leuk vinden. De echte fans plezier je toch niet en nieuwe fans lopen er ook niet geweldig warm voor (getuige deze topic).

    Team Ninja moet niet zo zeiken en de schuld in de schoenen proberen te schuiven van het westen. Het was gewoon een slechte beslissing, punt uit.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2012
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Waar komt het idee vandaan dat westerse gamers graag games willen die accessable zijn vol QTE en weinig diepgang. Zelfs de westerse gamers waar deze game schijnbaar op was gericht moet er niets van hebben, lijkt me duidelijk dat TN een verkeerd beeld heeft wat het westen wil kwa games en waarom NG zo populair was.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat hebben ze waarschijnlijk niet. De echte reden is ongetwijfeld company policy. Er moet meer geld worden verdiend, dus wordt elk nieuw spel meer toegankelijk gemaakt voor het grote publiek. Wat je hierboven leest is puur erin gestampt door media training.
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game en damn wat een lekkere game!! lekkere snlele actie!! heerlijk
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Een deel van mij stierf toen ik dit las :'-(
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan 't wel begrijpen als hij er 20 euro voor heeft neergelegd en de andere games niet gespeeld heeft. Ik heb de andere games ook gespeeld en hier de volle pond voor betaald. Ik was het ook niet helemaal eens met het gezeur van anderen, maar het is zeker niet de beste van de serie. Ik vond het de minste van de hele serie, maar echt slecht vond ik hem niet.
     
  18. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik heb NG III eergisteren tweedehands gekocht, heb er 17 euro voor betaald maar zelfs voor die prijs is het zo'n waardeloze kutgame dat ik 'm eigenlijk zo snel mogelijk weer wil vergeten. De actie is helemaal niet meer strak, de reactiesnelheid lijkt anders, de combat is tergend saai, de omgevingen idem dito, je speelt enkel tegen menselijke vijanden en het is verdomd saai om te spelen. Nee, het is zelfs de 17 euro niet waard.

    Ik flikker 'm zometeen van m'n HD af, zet de hoes in de kast en installer Ninja Gaiden II en koop de beschikbare DLC packs want dit wanproduct wil ik zo snel mogelijk uit mijn geheugen wissen. Ik wist altijd al dat Yosuke Hayashi een dwaas was maar zo erg dat 'ie een franchise zo hard kan verneuken in een fractie van 2 jaar tijd? Petje af, dat kunnen er maar weinig.

    Dus een tip voor hack 'n slash/Ninja Gaiden fans: vermijd deze game als de pest.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb vorige week weer Ninja Gaiden Black geïnstalleerd, die was pas goed :cool:
     
  20. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, NGB heb ik ook nog op m´n harde schijf staan, maar damn die was vet en moeilijk ook trouwens! NG2 was trouwens ook helemaal niet slecht maar op een hoge moeilijkheidsgraad wel irritant door al die bazooka mannetjes die hele tijd recht in je bakkes schieten! NG3 hoor ik zulke slechte dingen over, en ook hier niks dan stront, dus die mijd ik zeker!:p
     

Deel Deze Pagina