ninja gaiden [black spider ninjas - tentacle fiend]

Discussie in 'Algemeen' gestart door HellFirzen, 11 jul 2004.

1. HellFirzen

HellFirzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu met ninja gaiden in city of fiends bij een save point, en als je die opent springer er meteen 3 black spider ninjas op je af, hoe versla je die makkelijk?

daarna kom je op zon rond plein, die gasten met zon granatelauncher heb ik al verslagen, daarna moet je een steegje in waar 4 black spider ninjas komen, en daarna nog eens drie, zelfde probleem als het eerste.

daarna komt er een hele tijd niks, is hier geen save point ofzo?

die 3 draken gaat meestal wel daarvoor heb ik wel genoeg ninpo.

maar dan komt die tentacle fiend... en ik heb geen flauw id hoe ik daar voorbij kom
    ik heb zon filmpje gezien waar je steeds moet springen en dan op y drukken,
    maar dat werkt bijna niet
    als ik dan dood ben moet ik weer helemaal opnieuw beginnen....
    dus dan begint die hele bagger weer overnieuw |:-

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij die tentacle fiend moet je zn tentaces afslaan -->door te springen en X<---

als je ze dan allemaal van hem afgeslagen hebt moet je met A+Y steeds door hem heen gaan. Na een tijdje groeien die tentacles weer aan en moet je alles weer herhalen

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    die ninja's zijn niet zo heel moeilijk (heb jij je dragon swoord level 3?, had ik toen geloof ik wel :+) ja en zoals elglee zei, moet idd de tentakels er af slaan

maar wat hebben de mensen:{ er komen steeds meer ninja gaiden topic's

dus conclusie
    volgende xeer hier posten: ninja gaiden tread

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  4. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja en het slimste is dan een nimpo gebruiken (die ballen die om je heen zweven) dan hoef je er maar 2 te gebruiken of zo. en duurt het nie zo lang om die te verslaan }:]

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Die Ninja's zijn idd klote om in de pan te hakken (de eerste keer dan) en met de Tentacle Fiend hak zelf eerst ook heeeeeeeel veel moeite. Maar je moet zoals al eerder gezegd dus gwoon de tentakels deraf jassen, en daar y ingedrukt houden totdat zo'n rode bal naar je toe komt en in je zwaard verdwijnt. Daarna loslaten en Ryu hakt em in mootjes.

6. HellFirzen

HellFirzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 1... :+
    upgrade door...? veel gasten te verslaan?

7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan level 2 en 3 kopen bij die standbeeld waar je al die potions enz kan kopen.

8. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    neej, gewoon bij die oude man z'n winkeltje, kost de eerste keer volgens mij 3000.

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    |:- die neej was niet voor jou hoor, master ninja, maar toen ik ging tikken stond je er nog niet |:-

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die ninja zijn juist het makkelijkste. Je bedoeld toen die ninja met exposieve shurikens?
    Het enigste wat je moet doen is je counter-attack gebruiken. Piece of cake is het dan.
    En om die Tentacle fiend te verslaan moet je gewoon rennen dan springen en dan Y drukken. Dan snij je zijn Tentacle er binnen no time af.
    Ik zeg niet vaak dat je ff een boekje moet door lezen van een game.
    Maar voor Ninja Gaiden is dat wel heel handig. Want dan had je geweten dat je die gele essence nodig heb om spullen te kopen.

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  11. HellFirzen

HellFirzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cyber ninja thanks for the tip, die spider ninjas zijn nu een stuk makkelijker
    anyway ik wist dat je dat kon doen met die gele essence, ik wist alleen niet dat je daarmee upgrades kon kopen!

12. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wa was die counter-attec ff btw eigelijk (kan ik ook gaan oefenen hahaha) neej ben ik weer vergeten :eek: net als die ..... drop die luckt mij echt NOOOOOOIt

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je dan je zwaard precies upgraden? telkens als ik mijn zwaard wil upgraden (heb nu level 2) dan zegt die kerel dat hij geen materiaal heeft en dat ik later terug moet komen |:-

14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    moet je ff w8 en andere dingen upgraden (ninjakus) of je kan ook naar zo'n ander ventje gaan (zecht die zeker ook geen materialen :eek:) maar moet dan naar andere chap (kan ook)

15. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    zijn allemaal dezelfde "chap"
    je moet gewoon geduld hebben anders kan je in level 2 al level 3 zwaard hebben natuurlijk met die respawn truukjes

16. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Die ninjas moet je uit elkaar drijven, en je moet konstant in beweging zijn zodat ze geen explosieve shit op je kunnen gooien.

Die "normale" fiends zijn redelijk makkelijk. Gewoon moves gebruiken die je fijn vind, zoals hit and run attacks en wall combo's.

Die tentacle fiend is eigenlijk heel makkelijk. Met Y en springen maak je een snelle horizontale aanval, je hakt zijn tentacles eraf en wanneer ze er beiden af zijn opent ie zijn ogen. Dan mep je als een gek met je sterkste moves daarop :).

17. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee man je hoef alleen maar te verdedigen. Want als je gewoon blijf staan en je verdedig kunnen ze je met geen mogelijkheid raken. Ook die shurikens raken je niet.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Als ze die Shurikens op je gooien moet je gewoon zo dicht mogelijk bij zo'n Black Ninja zijn ze zullen ontploffen maar zal niks van afgaan.

Heb zelf ook een vraag:
    Hoe kan je het best tegen die Soldaatjes met die Machine Geweren vechten.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of ze af springen met A+Y, tenminste zo hb ik het altijd gedaan

20. HellFirzen

HellFirzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wellis gehad... wist/weet alleen niet hoe dat kwam...

als je met die guns en die elctrische zwaarden bedoeld?
    best easy...
    gewoon naar ze toe rollen ben je bij ze hack je gewoon een paar keer
    als je andere bedoeld weet ik het het niet...zover ben ik nog niet :eek:
    maar je kan het proberen...

heb ik weer een nieuw vraagie:
    kan je die move ontwijken als ze je keel door snijen?

Deel Deze Pagina