Best lelijk. Waarom zit die start en back knoppen nou weer aan de onderkant het is toch een "S" controller? En hoeveel gaat hij kosten of zit ie meteen bij het spel?
volgens mijn is dit geen s controller want de zwarte en de witte knop zitten ook aan de bovenkant zoals bij de normale.
hij kan misschien in een Ninja gaiden paket zitte; Ninja gaiden + controler + ninja gaiden controler + 2 maand live + xbox
ik vraag mij ook waar dat prog knopje voor is.. mischien om bepaalde moves te programeren onder bepaalde knoppen!!??
sorry hoor maar volgens mij is dit dikke bullshit. leuk in elkaar geknutseld door iemand. Maar no way dat deze echt op de markt komt.
Jah, nu ik het voor de 2e zie, deze controller heeft een vriend van mij ook, met rubber aan de zijkant, en start en back in het midden, dikke nep. Leuk in elkaar geflanst, maar niet officieel.
uhhh... wat denk je zelf...... het is engels het begint met een P en eindigt op ROGRAM sorry ik denk trouwens dat die knop niet handig is, er zijn altijd newbies die hem indrukken en daarna vragen 'waar is dit voor' moet je alles weer opnieuw instellen, ook hadden ze naar mijn mening bter een S controller kunnen maken ben er nu eindelijk aan genwend