ik ben bij alma, en steeds als ik naar het altar daaar loop krijg ik een dirty disc error en moet ik stopppen, alsjeblieft is er iemand die mij met die probleem kan helpen, en ben ik de enige dit de hele tijd krijgt
Euhm ik wil eigenlijk ook wel weten wat een cleaner disc precies is... maakt die je lens schoon of zoiets dergelijks? Maar het lijkt mijn in iedergeval dat het een kras is, heb je al geprobeerd em om te ruilen?
Ja je moet je dics ook niet als Shuriken (Ninja ster) gebruiken. Ik denk dat het beste wat je kan doen is naar de help desk bellen. Hoelang heb je je xbox al?
Cleaner dvd is gewoon een dvd met borsteltjes eronder, maakt dus je lens schoon. Kan je bij FRS ofzoiets dergelijks wel krijgen. Ik had het ook nl. bij ninja gaiden, bij mij was de lens kapot want die disc hielp ook niet meer dus heb maar nieuwe gekocht.
maar het lijkt me sterk dat hij dat toevllig steeds bij dat punt heeft nee ik gebruik mijn disc niet als shuriken, en mijn xbox heb van vlak na de launch een maand of zo
borsteltje over je lens kan geen kwaad hoor, die maakt de lens juist schoon zodat minder fouten optreden.
oh okeej... waar koop ik zoiets? opzich heeft mijn xbox niet zoveel problemen maar het kan toch nooit kwaad ff schoon maken dan?
Idd ik heb dit ook al een paar keer voorgehad. Dat filmpje voor het gevecht met alma schokte meestal enorm en na alma zijn er bij mijn broer ook een paar keer dirty disc errors opgetreden. Bij mij ook al eens in het eindilmpje van level 4. Maar nu werkt hij weer prima. Toch zou ik misschien ook eens best een cleaner disc gebruiken...
het zal denk ik niet aan je xbox liggen als de disc op één bepaald moment vastloopt zoals jij nu hebt. hoogstwaarschijnlijk zit er dan een krasje op je disc zoals eerder gezegd en zit er niets anders op dan het spel te ruilen voor een nieuwe. Kijk btw wel nog even of je het alleen met Ninja Gaiden hebt om echt uit te sluiten dat het aan je xbox ligt.
wel klote als het aan je box ligt,ken je hem opsturen en dan krijg je hem met een lege harddisc terug oftewel dag ninja save games ken je weer opnieuw beginnen
je kan ninja gaiden niet op je memorycard zetten helaas alleen op je hard disc en volgens mij wissen ze je hard disc als je hem opstuurt maar dat weet ik niet zeker
hangt er vanaf...heb verschillende verhalen gehoord, bij sommige werd het wel gewist en bij andere weer niet....heel vaag....voor een goede Disc-cleaner, moet je ff andere draadje zoeken, heb tijdje terug 1 gelezen met heel veel info over die cleaners....gewoon ff zoeke dus
Ze verwisselen alleen maar de Dvd driver als daar iets mee is. Niet de hard disk. Bij mij zat al me saved games er nog steeds op.