1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    kwist niet dat dat kon over water lopen
     
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    staat dat niet in het boekje?
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Jezus het al kon, dan kan Ryu het natuurlijk zeker.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het staat in het boekje. Maar het gaat niet als je vanaf een hoger stukje springt. Dus als het water gelijk is aan de grond moet je heel snel A tappen en dan gaat ie er over lopen. Is best wel mooi gemaakt trouwens.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Ik heb een vraag die vast al 60000 keer is gevraagd: wat is de beste tactiek voor Alma? Ik heb geen Ninpo meer, geen devil elixers meer en maar één spritual life elixer. Mijn health is hoog, ik heb Dragon Sword level 2 en Vigoorian Flails level 2. Help me! Ik haat Alma!}:]
     
  6. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe kom ik daarop??
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Blijf maar rennen en springen en ga constant op haar af en doe een Flying Sparrow attack (heet die zo? ik bedoel in ieder geval naar voren springen en Y drukken zodat je naar voren vliegt door haar heen).
     
  8. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er wel vaag uit man, dat waterlopen :p (LOL) :p
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    @ Dark Ninja

    Je moet haar moves uit de kop leren, dan red je het wel :p
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de beste manier. En je moet dus ook haar aanvallen uit je hoofd leren zodat je precies weet waneer je inferno moet doen. En de aanval van The Matrix is het best maar dan moet je wel je zwaard 1 of 2 keer upgegrade hebben. En af en toe een combootje er tegen aan gooien. Pijlen werkt ook erg goed. Dan wel op haar hoofd richten. Dat moet je dan ook doen als ze zijwaarts over de grond loopt.
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    En als ze je mist met een lichamelijke aanval, dan zit ze even op de grond, je kunt dan een incendary shuriken gebruiken die ze DAN niet ontwijken kan, deze doet redelijk
    veel schade.

    greetz wooly
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of pijlen. Gewoon heel snel B.
     
  13. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    help help!!!
    hej ik heb echt dringend hulp nodig ik heb dit spel sinds de release dag maar zit nou denk toch al dik 7 a 8maanden op het zelfde stuk vast ik weet niet meer wel charapter het is maar het zit zo ik loop door een kerk zie je een cinematic je moet tegen een soort duivel/demon vechten eindbaas in een string hier kom ik dus echt niet verder ik heb dit zo vaak geprobeerd niet meer normaal ik heb echt hulp nodig
    heeft iemand tip/cheats/trick wat dan ook om mijn verder te helpen please ????
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien helpen de 3 posts boven je?
     
  15. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hej ik heb effe een vraagje hoe doe je de art of inferno want ik ben het helemaal kwijt of wat moet je omdoen enzo ik weet het echt nie meer ook niet welke knopjes enzo :confused:
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :)
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me toch waarom mensen als ze vast zitten in het spel hun vraag in de Ninja Gaiden thread zetten ipv. in de helpthread, zal wel aan mij liggen.
     
  18. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in chapter 5, moet tegen van die draken vechten! Heeft iemand nog een handige tip om die te verslaan. Als ze me eenmaal beet hebben, ben je zo goed als dood! En aangezien ik daarvoor tegen 7 black ninja's moet vechten, heb ik nauwelijks extra health!
    Ik heb het nog niet erg vaak geprobeerd, maar een tip is altijd welkom!
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Zorg in ieder geval dat je deze dingen hebt:
    1. De Flying Sparrow attack. Dat maakt dit gevecht té makkelijk.
    2. Flink wat elixers. Maar spaar ze een beetje op bij dit gevecht want vlak daarna heb je ze ook nog nodig.
    En nog een tip: de aanvallen met hun handen kun je blocken, en die beet is een throw dus als je blockt of heel dichtbij staat doen ze die.
    Doe geen combo's alleen een kleine slash van 2 slagen ofzo wat de draak draait zich om en dan raakt zijn staart je. Val ze gewoon de hele tijd aan met de Flying Sparrow attack en anders lok je ze naar de muur en doe je een muuraanval. (die heette volgens mij de Haze Straight Slash, kweet het niet zeker.) Als het goed is zijn ze dan in een mum van tijd dood. Inferon is te gebruiken, maar die kun je maar beter opsparen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2005
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat noem ik nou een goed antwoord, hier heb ik wat aan!
    Misschien een beetje een noob vraag: wat is de flying sparrow attack?
    Staat die gewoon in de lijst van combo's?

    Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat ze niet zo sterk zijn, aangezien er geen health meter bij de draken staat...
    Toen ik het voor het eerst probeerde, was ik vet chill bezig, maar omdat me camera niet goed stond. Zag ik die andere niet, werd ik vol in me rug aangevallen...
    Ik wist nog niet dat er een 2e kwam, maarja....ik ga het straks nog eens proberen.
    Iig alvast bedankt!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina