1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Flying sparrow is een aanval. Die doe je door naar een vijand toe te rennen en naar voor en Y te drukken. Zo spring je er naartoe en sla je hem tegen de grond. Later als je je wapens hebt upgegrade is die aanval veel effectiever en slash je zegmaar door iemand heen. Die draken ook gewoon met de muur aanval blijven doen. En daarna komt die andere eindbaas dus gelijk. Dus wees zuinig met je elixers.
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij alma en heb maar 1 great elixer en 5 ninpo potions.
    Dat red ik nooit.weet iemand een goede manier om die bitch te verslaan??
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    wachten tot ze op de potjes staat..
    en dan aan vallen met *spring naar voren en dan Y* dan is ze soort van verlamd volgens mij en dan die ijstornado doen, als ze vliegt niks doen..
    alleen als ze op de grond staat ;)
    edit:
    ik had eerst ook aan iemand op msn tips gevraagt om alma te verslaan en hij zei: -aanvallen blijven ontwijken als ze in de
    lucht is
    -wachten tot ze gaat staan op der pootjes
    -op der af rennen en snel slaan met 2 keer x achter elkaar
    en meteen van der vandaan springen
    -als ze blijft staan weer op der af rennen en hetzelfde
    doen
    -als ze weer gaat vliegen weer ontwijken en wachten tot ze
    weer gaat staan
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hyabusa Halo: In chapter 6 ben je nog niet in het bezit van Art of the ice storm. (Jammergenoeg) Het zou wel erg effectief zijn. Je kan een soort van herhaal actie doen maar dat is heel moeilijk. En je moet veel nimpo op zak hebben.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    De Flying Sparrow Attack krijg je door je Dragon Sword te upgraden naar level 2. Doe dit zo snel mogelijk, want de Sparrow Attack is een krachtige aanval die het beste werkt bij bosses en ook bij gewone vijanden. Je gebruikt hem dan door naar een vijand te springen en op y te drukken. Niet te dichtbij want dan doe je de Guilliotine throw. En die is wat minder. De enige in het hele spel die Sparrow Attack kan blocken is Doku en die komt nog wel. Succes, want er komt straks nog een boss dus spaar je elixers op!:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2005
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft voor flyings sparrow je Dragon sword niet up te graden naar level 2 hoor. Dat gaat op level 1 ook al. Alleen is ie op level 2 anders. Dan vlieg je in 1 keer door iemand heen. Heerlijke aanval trouwens. Murai kan volgens mij ook die aanval blocken hoor. Dat is trouwens de beste aanval om Murai te verslaan.
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Man o Man, net een uur zitten spelen. WTF dit is moeilijk! Maar moet je die Flying Sparrow eerst kopen ofzo? Want ik zag 'm idd in de lijst staan, maar ik heb 'm nog niet... Of moet ik in een winkel mijn zwaard upgraden naar Level 2? (ik snap daar allemaal niet zoveel van :p)

    Maar echt super irritant dat je laatste save punt best ver voor die 3 draken zijn.
    Elke keer als ik het niet haal, moet ik een heel stuk opnieuw, opnieuw langs de black ninja's enz... Meestal kom ik er zonder kleerscheuren vanaf, maar het kost zoveel tijd. Waardoor ik minder zin heb, het nog eens te proberen.

    Als ik het dus goed begrijp, krijg ik na de 3 draken de echte eindbaas? Zonder save punt er tussen? Shit, dit gaat mij nooit lukken. Of ik moet het level opnieuw doen, en dan in die winkel me zwaard upgraden ofzo...
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je wapen wilt upgraden dan moet je dus eerst naar een shop. Dan moet je dus helemaal terug. Door plesuere street en dan naar Muramassa. (Die vent van die winkel dus) Eenmaal binnen selecteer je blacksmith en dus niet shop. En laat je je dragon sword upgraden. Kost wel poen natuurlijk dus zord dat je niet alles opkoopt. Kost minstens 5000 voor de eerste keer dacht ik.

    Ik zat hier ook best een tijd vast. En ik werd er zo kwaad van. Ik had hetzelfde als jou. Eerst dat heeeele rotstuk eerst lopen. En als je dan net door dat laatste groepje black spider ninja's word afgemaakt ga je helemaal flippen. En inderdaad, na die 3 draken komt de echte eindbaas zonder chek/savepoint. Hij is niet echt supermoeilijk maar je moet gewoon weten hoe hij moet. Als je niet voorbij hem komt moet je het maar vragen, dan geef ik een duidelijke uitleg.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    die moet je volgens mij wel hebben :confused:

    want ik had die wel :) :+

    edit: alma is chapter 7 :+
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ja da's waar ook. Foutje, maar ik dacht dat je Ice storm pas later kreeg. In ieder geval heb ik het nooit gebruikt tegen Alma. 2e versie van Alma gebruikte ik gewoon Inferno op level 3. Maar ik heb toch niet het gevoel dat dat veel helpt tegen Alma. Zodra je Ice storm aanzet en haar net raakt is ze weer al weg en heb je je nimpo verspild.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja.. heel soms
    als je alleen doet springen en Y is ze verlamd en dan kan je die goed doen :)
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's wel effectief. Wat ook goed werkt is. Haar raken en dan naar haar toe springen. Inferno...Bam. Springen, Inferno etc. Alsmaar opnieuw.
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Zul je zien dat ik te weinig geld heb voor het upgraden!! Ik denk dat ik ff een vriend van me bel....wij met z'n 2en weten elkaar altijd te inspireren, dus waarschijnlijk ook om verder te spelen! We zijn ook de enige die het spel vet vinden...Verder vinden ze het allemaal maar kut, omdat ze het niet kunnen en geen doorzettingsvermogen hebben! Maar ik zeg jullie dit: "ik ga Level 5 uitspelen".
    Met die vriend heb ik een groot deel van de eerste levels ook gedaan....

    Tot nu toe was het enige echte moeilijke wat ik was tegen gekomen: eindbaas 2! Op dat paard...
    En dit is de 2e, maar ik sla me er wel doorheen :D
    Jullie gaan nog wel van me horen, want ik ga hulp nodig hebben!
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat denk ik ook. Maar een goeie oplossing om weer aan poen te komen is: Aan het begin van de stad zijn er een paar plekken waar vijanden steeds blijven respawnen. Vlak bij dat grote plein b.v. Als je telkens daar door de poort en terug gaat kan je ze telkens killen zodat je weer poen hebt. Doe dit vaak genoeg en je kan weer gaan shoppen.
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee thnx, was eigenlijk ook wel logisch!! Dat vind ik echt nep en kut van Ninja Gaiden...
    Vijanden komen meteen weer, als je ze killed, en dan 10 meter loopt, 10 meter terug: ze zijn er weer!
    Denk ik echt zo van: WTF
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's minder. Maar je kan later nog zo vaak terugkomen in Tairon (die stad waar je nu in zit) en dan is het natuurlijk niet zo leuk dat daar helemaal geen vijanden zitten toch? En dan zitten er trouwens allemaal nieuwe vijanden. Van die gare wolfachtige beesten.
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Deze site heeft veel FAQ's voor Ninja Gaiden. Kijk er ook eens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2005
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    De pagina doet het niet. Geef anders de gewone links. Mischien ligt het daaraan.
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn paar plekjes waar hele tijd gasten respawnen misschien kun je daar wat geld verdienen.
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Bij mij werkt de link gewoon hoor.:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina