1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    zekers.. maar als je nouw denkt dat de XBOX niet (volgens mij) alles opslaat.. want als je dood gaat.. slaat die dat toch niet op :eek:.. dan begint hij weer bij 2uur (bv.) in plaats van 3uur ? :confused: :+
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom, in het totaal heb ik ninja gaiden al wel 12 uur gespeeld, maar het spel/xbox geeft 5 uur aan!
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem in 15 uur uitgespeeld..
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij telt ie alles op hoor. Of ben ik nou zo sloom?
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet..
     
  6. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er volgens mij aan pure speeltijd iets van 35 uur over gedaan.
    maar dan tel je natuurlijk niet alle tijd mee dat je elke keer overnieuw moest beginnen...
    heb er iets van 3 maanden over gedaan uiteindelijk om het spel uit te krijgen (ik speel dan ook geen uren achter elkaar)...
    al met al vond ik het spel zijn geld meeer dan waard _O_
     
  7. WingedMagician

    WingedMagician The magic bird

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje: Bij chapter 11 (dacht ik)...(met die visjes)... dan moet je aan het begin onder water een deur openen met een codeslot..... waar kan ik die code vinden??? of moet ik hier niet langs??? ik kan geen andere route vinden.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vlak voor de deur met die code kun je geloof ik naar beneden zwemmen, iig daar in de buurt, daar ligt een dode ninja die de code bij zich draagt.

    De code is
    0971

    Maar voordat je de deur duidelijk wat kunt zien moet je eerst de Owl's Eye halen. Dus vlak voor de deur met de code, moet je naar rechts. In die ruimte ligt ook een dode ninja. Hij heeft de Owl's Eye bij zich. Dus pakken en dan kun je beter zien onder water. Ga terug naar de deur. En voer de code in. Dan kun je weer verder.

    Succes:)
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindbaas 6 verslagen! Gekke draak van botten :p! Hij was echt super simpel!
    Maar nu: Chapter 7
    Moet ik zo'n deur open maken, dan moet je eerst naar andere kamers, blauw en groen open doen ofzo....
    De ene waar je een soort blauw pad moet maken, en dan erover heen: lukt wel!
    Maar die ander: slingerende ballen, stekels en hele irritante ventjes met pijl en boog!
    Moet je eerst die gastjes afmaken ofzo? want ik kom er echt niet langs....Straks iig nog eens proberen!
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet in ieder geval eerst die zombies afschieten. Daar heb je dan in ieder geval geen last van want anders schieten ze je er de hele tijd af en dan ga je flink flippen. Die bijlen en knotsen die heen en weer zweven die kan je laten verslomen door met je boog op het stukje te schieten waar ze aanhangen. Daardoor gaan ze langzamer voor een tijdje. Zo haal je het wel. En als je die deur open hebt komt er nog een verassing!
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, maar moet ik die zombies schieten met pijl en boog ofzo? Die mijn-shuriken zijn op, en die andere shuriken weren ze gewoon af....
    Dus ja, want ik heb geen andere keus! Jullie horen het wel weer van me!
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zombies moet je gewoon afschieten met pijl en boog. Incendary shuriken zijn ook erg effectief maar blijkbaar zijn die op dus moet je het maar met de boog doen. Zodra je die zobies gekilled hebt, heb je genoeg tijd om die baan te doen.
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, als ik vanavond klaar ben met leren voor scheikunde, zal ik het nog eens proberen!
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, moet je zeker doen! Kan je gelijk verder en Alma lekker gaan verslaan in de volgende chapter.
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom maar niet voorbij de eindbaas van lvl 1!
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je veel wall-attacks doen;) dat houdt in:
    Bij een muur gaan staan, dan komtie vanzelf naar je toe, als ie dan redelijk dichtbij is, ren je naar de muur, druk op A, zodat je de lucht in gaat en dan op Y. Dan hak je em van bovenaf neer. Gewoon de hele tijd herhalen tot het klaar is;)
     
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Je moet hem de hele tijd ontwijken (met L) en als ie zo'n bash aanval doet moet je hem aanvallen.
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd gewoon dit doen, als je hem dan 1 keer raakt is hij al een stuk van zijn levensbalk kwijt. De best taktiek.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad goeie. Die van Arno is ook goed. Maar je moet gelukkig niet heel z'n levensbalk eraf halen...! Iets meer als 3 kwart. Hij moet tenslotte niet dood.
     
  20. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn hier 'god mode' cheats voor??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina