1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja vooral veel ontwijkend springen en op het moment dat ze op de grond gaat staan en rondlopen hak je erop los. Als ze in de lucht is kun je haar neerschieten met ninpo, maar das lastig.
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm tja ik gebruik zelf liever de Vigoorian Flail tegen haar, omdat je daar een heel rits combo's uit kan halen die redelijk wat schade aanrichten...

    dit omdat je bij haar vrij weinig aanvalskansen krijgt...
     
  3. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    ja klopt .. maar soms wil je net teveel en ga je door met je combo en dan counterd alma je weer, maar als je er goed mee om kan gaan zijn de Vigorian Flails ook een goed alternatief
     
  4. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hard is het idd een kwestie van wat hierboven wordt verteld, op normal volstaat een hele rits aan flying sparrow aanvallen. ( naar voren + Y )
     
  5. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  6. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt het is al gelukt! ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    tja het gaat tegen men principes in maar ik help je toch maar (volgende keer koop je de game gewoon in de winkel)

    die arrows kun je vinden in bepaalde rechthoekige kratten. Voor de explosive arrows staat er 1 voor naast de deur voordat je die treinenhangar in gaat en 1 aan de rechterkant op dat pleintje met die tanks (hint)...

    maar die moet je niet gebruiken... (tenzij je de machinegunner wil dood schieten maar dat vind ik een beetje onnodig). Je hebt dus de apfsdcs (of hoe ze ook heten) pijlen nodig...

    Die kun je vinden in de hangar op de eerste verdieping (aan de andere kant van waar je de trap op komt en aan de linker kant van dat pleintje met de tanks...

    wat je moet doen is dus al je 15 arrows afschieten terwijl je de loop van de tank ontloopt (dus je blijft de hele tijd op een afstandje om hem heen rennen terwijl je af en toe schiet...) zijn je pijlen op dan kun je voor de explosive arrows gaan, maar zoals ik al zij staat er bij die tank ook nog een krat met die apfsdcs pijlen dus daar zou ik voor gaan...
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  8. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de baas al gehaald maar als je die hebt gehaald dan kom je bij zo'n dak en daar staan ventjes met een rocketlauncer op een hoge toren en die maken mij maar de hele tijd af.
    Ik heb al geprobeert met explosive en pfds arrows of zo iets maar het lukt maar niet! :9
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ze even schieten en, schiet dan snel een pijl op die grote witte cirkels, als je ze allemaal hebt geraakt ben je klaar.
     
  10. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in chapter 10 en ik ben bij een mini baas de eerste worm heb ik al verslagen maar daarna moet ik tegen 2 te gelijk dus weet iemand meschien hoe ik die het beste kan verslaan.(tips en hints)
    alvast bedankt. :9
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht....

    daar heb je explosive arrows apfsdcs arrows, explosive shuriken en de windmill shuriken (ninpo wil ook wel maar moet je goed timen)...
    als je gewoon blijft vuren op 1 tot die dood is en beiden hun aanvallen ontwijkt is de volgende ook vrij makkelijk...

    ik had trouwens geen elixers nodig dus het is goed te doen
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Gewoon ontwijken en windmill shuriken gebruiken. Als je de kans krijg met een combo van de flails (die 2 messen met een touwtje dr tussen :)) op een worm inhakken. Het duurt wel een tijdje maar als je goed ontwijkt kan je ze verslaan zonder een potion te verspillen.
     
  13. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ryu Ralf, als je niet verder komt hoef je niet alles meteen te vragen. Als je zo graag verder wilt komen zonder dat je daar moeite voor wilt doen. Kan je ook gewoon een walktrouhgt uitprinten op www.gamefaqs.com..
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gok dat ie geen engels kan...
     
  15. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat er een wapen is (zwaard) waarmee je kunt gooien en dat die terug komt!
    weet iemand meschien wat voor een wapen dat is?
    Ik dacht de dabihlaro of zoiets ik heb hem al maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
    of meschien is het de dabihlaro!!! O-)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Windmill Shuriken/Kitetsu, beide wapens kan je gooien en komen terug :)
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het spijt me maar ik begin me toch wel heel erg aan je te irriteren...

    het is de kitetsu en als je nu gewoon doorspeeld en geen bullshit vragen meer stelt zou ik daar HEEL blij mee zijn |:-
     
  18. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    het is toch veel leuker om er zelf 8er te komen en niet alles te vragen .. en dit zijn geen problemen je bent alleen nieuwschierig .. deze topic is er voor als je problemen hebt !!! dus kappen met deze doelloze crap !!!
     
  19. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eindbaas in level 15 (de duivel) is best lastig... eerst die mannetjes en dan dat ding met die armen dat gaat makkelijk zonder ook maar een beetje health te verliezen, dan weer die mannetjes terwijl de duivel vuurballen gooit, ook niet moeiilijk, maar dan verlies ik elke keer net wat teveel energie aan die sneeuwman of wat het is, echt moeilijk is ie niet, maar ik moet toch net 1 x een great spirit elixer gebruiken, en die kom ik dan net te kort tegen de duivel zelf... iemand nog goede tips voor die sneeuwman? als die je raakt raak je nl. behoorlijk wat energie kwijt....
     
  20. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon veel rondlopen zodat hij niet aan je kan en de hele tijd de flying swallow attack gebruiken. Wanneer hij naar je grijpt (en mist uiteraard ), kan je een combo doen. Ik heb hem verslagen zonder health potions, maar het duurt wel ff voor hij dood is.
    Btw: tis een iceworm, geen sneeuwman ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina