27 September komt er een nieuwe downloadable voor Ninja Gaiden. Wat we weten: - Er komt een nieuw area/gebied in voor verder (nog) niets mijn gok is dat het gaat om een soort van Survival mode, dus gewoon Puur knokken en geen nieuwe platform elementen als in de story mode (hoe je dat ook noemt)
Dodgie, start Ninja Gaiden op, ga naar MNT en daar staat dan een bericht (tenminste dat zegt een Amerikaan op een ander forum, heb zelf niet gechecked)
Shit, ik moet het nog uitspelen met het eerste hurricane pack! Wel erg vet dat er zo snel alweer een tweede pack komt.
Hurricane pack 2 slaat echt nergens op. Ik word binnen 30 seconde afgemaakt. Moet je ook weer helemaal vanaf het begin beginnen. Veel laden weinig spelen, dit gaat gewoon nergens meer om.
... het is ook de bedoeling dat je GOED bent in NG als je hurricane packs wilt spelen... als je NG niet op very hard hebt uitgespeeld en daarna Hurricane Pack 1 hebt uitgespeeld, kan je natuurlijk nix beginnen tegen de vijanden in Hurricane pack2 (die hetzelfde niveau hebben van alles in HP2, maar dan gewoon in 'stages' aan elkaar zijn geplakt)
Dus mensen die niet goed zijn in NG hebben niks aan de download content van NG. Zou leuk zijn als ze ook iets maken voor mensen die niet zo goed zijn en toch willen genieten van de grafische pracht van dit spel.
jah dat klopt, mensen die niet goed zijn in NG moeten niet eens de moeite doen hurricane packs te downloaden!!!!!! *ik dacht dat dat wel duidelijk was, maar blijkbaar zijn er een paar mensen die onder een rots wonen en dus nooit iets horen...*
Niet zo raar doen Zep, Ik ken het best begrijpen dat sommige mensen dit frustrerend vinden..ze denken Ja Leuk!! nieuwe content voor Ninja Gaiden..maar het is veel ste moeilijk voor ze..en dat verknalt de fun meteen van de Download Content. Mee eens?
Hij is cool. Ik kan de download content 2 ook niet uitspelen (1 wel ) maar toch vindt ik hem cool omdat ik EINDELIJK weer een spel heb met een uitdaging, de spellen van tegenwoordig zijn zo belachelijk makkelijk allemaal. Offline dan. online heb je altijd genoeg uitdaging.