vraagje, in level 7, acthter die rode of blauwe deur loopt een brug waar je overheen moet waar van die monsters met pijl en boog staan. Hoe kan je die het beste verslaan, word de hele tijd door die kut pijlen geraakt
Ik denk dat je weinig antwoord zult krijgen. Want je kan hem alleen maar spelen als je import hebt en of een gemodde xbox hebt. Hier zullen heel weinig mensen zijn die je kunnen helpen. Omdat het spel hier pas in mei tekoop is.
je moet ze met je pijlenboog neerschieten 2pijlen zijn genoeg ofzo ik zit chapter 15 vet moeilijk nu man laat me horen of je er wat aan heb gehad
ok thanks, met pijl en boog dus, zat ze hele tijd met die dingen te beschieten die ontploffen Vind het echt een vet spel man, wat een graphics
ja ik kan hem nu nog op hard of very hard gaan spelen maar denk geen zin meer in joh maar er komt nog een verassing op einde hoor maar die verklap ik niet
Misschien ook maar is een 2e xbox aanschaffen en die *** . Dan kan ik tenminste net als jullie de nieuwste games die hier nog niet zijn spelen .
ok nog ff een vraagje level 7 hoe kom ik bij die blauwe knop, die brug is kapot. zit er ergens een hendel die ik over het hoofd zie