ey ik zag net dat het eerste tournament beschikbaar is bij ninja gaiden. Ik dus accepten. Blijkt dat je gewoon de single player nog een keer moet doen maar dan worden je stats bijgehouden. Of begrijp ik het verkeerd?
nee, het is wel wat je denkt... teleurstellend he? echt heel slecht gedaan vind ik.. maarja dit is sowieso bij de verkeerde topic geplaatst
Wel heel triest gedaan ja. Hopen nu maar voor goede downloadcontent. Anders word et Live gedeelte niks denk ik.
ik noem dit niet echt Live hoor.. dit is gewoon (als je het mij vraagt) een goedkope manier om xbox live enabled op het hoesje te mogen zetten maarja.
Hmm, wie weet goeie downloadeble content. Een soort Vigoorian Flail met nieuwe skin, en nieuwe combo's zouden wel cool zijn. Als de vijanden steeds op een andere plek staan, zou ook wel cool zijn, maar ik had liever levels gezien die je kan downloaden, en dan zoveel mogelijk binnen 1 minuut verslaan, of iets in die richting.
Was al lang voordat Ninja Gaiden uitkomt bekend dat online spelen betekend , de single player nog een keer uittespelen en dat je punten dan op scoreboards bijgehouden worden. Dus iedereen had het kunnen weten.
ja, so what? het blijft gewoon zeer cheap.. je had dan trouwens wel de bron mogen geven in de NG thread als jij het al wist....
Doe niet zo verwijtend :{ Als je het NG nieuws zelf had bijgehouden, reviews nauwkeurig had gelezen of op de officiele Ninja Gaiden site had gekeken was het je misschien opgevallen dat er nergens wed gerept over een online deatmatch ofzo.
oke, ja sorry ik kom nogal negatief over als ik schrijf denk ik.. ik verwijt niemand iets maar ik heb wel zoiets van, als hij het wist dat hij het net zo goed ff had kunnen plaatsen. dat werkt veel beter dan dat iedereen individueel al die reviews en site moet gaan bekijken toch?
ehm...ik denk haast wel dat ik dat uit de NG thread heb of van de frontpaage nieuws omdat ik eigenlijk nooit op andere gamesite voor nieuws of dergelijke kijk als je even gezocht had had je dit gevonden
oke, laten we deze discussie maar sluiten want het gaat toch nergens meer over.. ik hoop iig wel dat er idd nieuwe wapens te downloaden komen iig lijkt me wel vet