Ninja gaiden master tournament.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mr.ed, 7 jun 2004.

1. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    Reeds 3 dagen is een tournament van ninja gaiden begonnen, nou is mijn vraag ofdat ik de enige nederlander ben die dat in de gaten heeft of dat gewoon niemand dat spel meer speelt. Als ik me niet vergis zijn er nu zo'n 2700 spelers waarvan ik nog geen 1 nederlander heb kunnen vinden.

Daarom bij deze een oproep aan alle mensen met ninja gaiden en live snel een lekkere score te zetten zodat naast al die 2000 amerikanen wij ook meetellen :cool:

het tournament bestaat volgens mij voorlopig alleen uit alle singleplayer chapters.

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    we hebben het allemaal in de gaten en veel daarvan vinden het stom dat je de hele single player (!) moet uitspelen..

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    jah idd dat ga ik echt niet doen ofzo

4. Deathwish

Deathwish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net of dat zo moeilijk is ....heb hem al 2 keer uitgespeeld op normal en hard.

Maar wat is nou eigenlijk de bedoeling op live ?? Dat je de meeste karma points heb ofzo??

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    wie zegt dat dat moeilijk is? NIEMAND heeft dat gezegt.. maar of het LEUK is is de vraag en WAT krijg je er voor terug?? ik heb em ook al 4x uitgespeeld dus.. en ja je rank word bepaald door je aantal karma

6. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    moet je ninja gaiden nou eerst uitspelen voordat je mee kan doen aan het toernooi?
    en wanneer stopt het toernooi?

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel goed dat je het eerst moet uitspelen, krijg je ten minste niet de losers er op. en de prijsen die je kan winnen staan op www.ninjagaidengame.com

8. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
    het tournament is nu ook in nl beschikbaar, je moet eerst de game singleplayer uitspelen geloof ik.

de scores worden nog niet genoteerd, er is een trial missie beschikbaar. houd het live gedeelte van NG in de gaten daar verschijnt wanneer de echte rondes beginnen

9. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
    en dan volgt nu ff een uitleg.

je speelt speciaal gemaakt missies (als ik het goed heb begrepen) daar ga je kharma punten in scoren die op een lijst worden bij gehouden. de nummers 1, 2 en 3 gaan naar de volgende ronde en strijden dan op een nieuwe map. de rest ligt uit het tournament maar kan deze tweede missie nog wel spelen en zn scores aan de rest tonen. en dan de derde ronde, winnaars over de wereld van de 3de ronde gaan tegen elkaar strijden, dus america japan europa enz enz, maar daar weet ik nog niet zo veel van af.

eerste 3 van ronde 1 krijgen iets bijzonders.
    de eerste 100 krijgen een ninja-master t-shirt
    dan random nog honderd ninja-dog t-shirts over de rest
    ook nog heel wat andere shit over de rest zoals polsbandjes,sleutelhangers enz enz enz.

nogmaals
    voor europa is het tournament nog niet begonnen

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Het begint pas in September voor ons!!!

11. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor een tournooi? Allemaal ninja's in een arena en dan elkaar afslachten klinkt wel goed. of is de single-player points het enige live ding wat er is!!!(dat is dan bagger)

12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    het is het ''bagger'' stuk ;)

13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo snel oordelen. Ik denk dat dit een voorproefje is, en dalijk maps kan downloaden, en dan tegen 'bots' of tegen echte ninja's. Ik hoop dat ze snel wat meer informatie geven, want et lijkt me wel gaaf worden, zoalng je maar niet et spel opnieuw moet spelen.

14. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
    je speelt dus nieuw gemaakte missies waar je zoveel mogenlijk karma moet halen, als je mn stukje een beetje leest, had je dat geweten, je singleplayer en de trial hebben er niks mee te maken :mad:

15. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1

Je single player heeft er toch wel wat mee te maken... Je moet toch eerst de Single player uitspelen voordat je 'm kunt spelen?

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet eerst de single player uitspelen, nou wat een straf !
    wie koopt er nou ninja gaiden als die de single player niet leuk vindt ?

17. Darkpunker NL

Leuk Bevonden:
    1
    *ahum* Dat Master Tournament is toch net zoiets als de Single Player maar dan met Scoreboards? Zoveel mogelijk karma halen in een level.... Dus als jij de single player niet leuk vind, vind je dat Master Tournament ook niet leuk 8)

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar ik kan me niet voorstellen dat je ninja gaiden alleen voo het online gedeelte koopt. :confused:

19. Darkpunker NL

Leuk Bevonden:
    1
    Ah zo.. okay.
    Maar het is toch best vervelend dat je eerst de single player moet uitspelen voordat je The Master Tournament kan spelen, vooral voor mensen die niet verder komen bij Alma. Maar zonder dat Master Tournament is het toch nog een geweldig spel.

Deel Deze Pagina