Ninja gaiden niet op 360??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Dioxic

Dioxic Guest

nee nooit, het is gewoon een exclusieve titel

hij komt erna heus wel terug op de 360 als de echte 2e deel
    in Sigma speel je niet eens meet Ryu maar met dat wijf

de ps3 wordt hier gewoon afgedankt met een lightversie

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat zou wel jammer zijn.
    Ninja Gaiden is voor velen toch een van de Tofste maar ook het Moeilijkste spel gweest!
    Is toch Zonde, als hij niet op de Xbox 360 gaat uitkomen...

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden Sigma is een remake van Ninja Gaiden op de Xbox. Wat nieuwe dingetjes enzo, maar zeker gaan NG 2. Volgens mij is die nog niet eens aangekondigd, dus het is nog maar afwachten op welk platform die gaat komen.

@ Dioxic. Je speelt wel degelijk met Ryu. Je kan alleen ook stukken met Rachel doen.

Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelezen dat Ninja Gaiden Sigma hetzelfde is als Ninja gaiden black, alleen dan helemaal ge upgrade voor de ps3 ( qua gfx etc. ) Daarnaast zal er een sequel ontwikkeld worden( ninja gaiden 2) en deze zal wel op de 360 verschijnen...

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde ook zoiets Dat de sequel wel zal komen maar een andere versie naar de ps3 gaat :) Release is nog niet bekend :| reken maar op eind 2007 :| Maar ik weet het dus niet zeker of hij dus echt op de 360 komt! Ik hoop het echt wel!

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nee inderdaad, het is jammer als ie op de PS3 uitkomt, maar ik ga hoe dan ook als ie daar op uitkomt een PS3 kopen, wat ik ook moet doen. Hoewel de prijzen erg hoog zijn. Das jammer, en de jappen hebben weer een prijsverlaging, die waarschijnlijk niet in Europa komt. Maarja das jammer. Verder denk ik wel dat hier een slotje op kan, je hebt volgens mij al antwoord op je vraag.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ook goeiemorgen Kasumi. ;) Dit is al dagen bekend, er is al een Ninja Gaiden Sigma thread. Er is voorlopig nog niks om je zorgen te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina