Hey allen. Ninja Gaiden is een bruut spel... maar ik zit nu in chapter 5 (City of Fiends) en ik heb nog nooit Ninpo gebruikt. Waarom niet? Ehm. Omdat ik niet snap met welke knoppies je het activeert Is er hier wellicht een verlichte ziel die het mij kan vertellen? Ik moet namelijk een paar draakjes omleggen
Y+B tegelijk (ik altijd eerst Y indrukken en daarna B , het is wat je het fijnst vind) maar om eerlijk te zijn had je het beter hier kunen vragen: ninja gaiden tipic
hee mensen, ik had nog een vraag (niet noodzakelijk) maar, ik zit in chap 9 (eindbaas) ik heb maar 3 nimpo's hoe kan dit????hebben jullie er meer? wat is ongeveer het normaale??
Ah, thanks. Weet je dat dat nergens in het boekje te vinden is? Ook niet bij de activeren van de scroll zelf... Hoe kwamen jullie erachter?
veel knoppen in drukken (bij 2de baas) en opeens waren er allemaal bollentjes om mij heen (ik d8 cool men) ik nog x alles drukken en opeens wist ik het mijn vraag??
ehm, als je het boekje eens goed doorleest dan staat dit er wel in, ik wist voordat ik aan het spel begon al hoe je ninpo moest activeren.
idd, maar dan heb je het nog niet Maar ninpo is meestal overbodig, tenzij ik plots geen health meer heb of bij moeilijke eindbazen, voor de rest gebruik ik het niet. Hoe meer Ninpo je spaart, hoe meer karmapoints je krijgt op het einde v/e level.
daarben ik nog niet dus dat weet ik niet,ik ben bij level 6 maar het is gewoon sterk en het mist bijna nooit dus, en voor die ene met die 3 ninpo vlammetjes donald {duck} als ik me niet vergis dat is niet normaal dan heb je waarschijnlijk heel veel kistjes gemist of je heb bij murasa niet zo vaak aangeklopt met je scarabs want hij geeft je nog wel eens een cadeau bijv een ninpo vlammetje (spirit of the devils)
moet je hem denk ik nog effe een 4e× doorlezen, maar in ieder geval moet je B+Ycombineren wel tegelijk uiteraard