Ik las net op de hoofdpagina dat sommigen Ninja Gaiden nog van de Nes kennen.. Ik heb het spel weer gespeeld en ik hoop echt dat de nieuwe Ninja Gaiden dezelfde gameplay krijgt als die op de Nes.. supersnel, verslavend en cool!! fftjes 2 Pics
Ninja Gaiden is van de SNES oh want ik heb hem hier op me comp staan die romz onder de naam NINJA GAIDEN trilogy
Deel 2 vond ik wel de beste van die trilogie. Maar 2 en 3 waren alleen import uitgekomen. Voordat die trilogy uitkwam wist ik niet eens dat er een deel 3 bestond.
Ow men, dat heb ik dagen en dagen gespeelt met een vriend van mij. Dat is de beste 2 player game ooit (voor mij dan). De goede oude tijden
De Schildpadden.. Die game heb ik echt kapotgespeelt... Supercool was dat altijd.... Heel moeilijk maar echt verslavend.. Hopelijk komt dat weer op de XBox..
TURTLES Teenage mutant ninja turtles Kreeg de game toen ik afzwom ZO VET! Er was ook nog een ander deel maar die was dacht ik ietsie minder maar die Turtles game, op het eind moest je tegen de eindbaas) was zooooooo vet!
SHIITTTT, hou op, een potje double dragon Coop was ook echt gaaf. Dat waren de tijden dat ik mijn console het meest waardeerde. Ok, ik ben super trots op mijn Xbox, maar niemand beats de Nintendo 8bit (en de Snes)
Zekers.... Doe je eerst de normale game van Double Dragon... En dan blijkt dat je ook nog eens tegen elkaar kan vechten, met nunchaku's en zo... En dan ben je ook nog eens 2x zo groot... Double Dragon.. Laat daar maar een nieuwe game van komen... Of Castlevania..... Goddamn die game was bruut... En Iron Sword, met die ridder, meesterlijk... Faxanadu... Die game roelde,.. Bionic Commando, met die gozer met zijn grijparm, ook zo'n supergame... En natuurlijk Megaman serie... En Batman.... De eerste.. Die game vond ik echt bruut...