Informatie - Screenshots - Trailers - Boxart - Officiële website Platforms PS3 ~ Uitgever Tecmo ~ Developer Team Ninja ~ Genre Hack'n slash ~ Release datum 2 oktober 2009 [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] [GT]50069[/GT] [GT]50072[/GT] ^top [gb]Boxart:[/gb] ^top [gb]Officiële website:[/gb] Binnekort. ^top
Betere graphics, Ayane is speelbaar, Momiji is ook speelbaar, minder bloed en misschien nieuwe content. Dat zijn denk ik de grootste verschillen. EDIT: Oh, ben 1 groot verschil vergeten: Bron: Insidegamer
Ninja Gaiden true-to-form. Het overmatige bloed was er de oorzaak van dat NG2 op de 360 minder goed draaide, dus dit is alleen een vooruitgang.
Ayane! Heb altijd al een action/adventure game willen spelen met mijn favoriete DoA character. \o/ Deze ga ik meteen halen als hij uit is. Ook tof om de ninpo terug te zien die ze in haar DoA 4 ending gebruikt.
De omgevingen in die filmpjes van Ayane heb ik nooit gezien met Ryu, dus misschien krijgt ze wel een soort van eigen storyline. Wat mij betreft alleen maar positief.
Nee, we hebben het niet over één van onze redacteurs, maar over het bedrijf Koei! Misschien weet je al dat Koei en Tecmo sinds April officieel gefuseerd zijn. Veel mensen hopen dan ook dat Koei-Tecmo leuke dingen zal doen met hun franchises. Zo zou er opeens een mix van Ninja Gaiden, Dead or Alive en Dinasty Warriors op kunnen duiken! Vandaag wordt die kans echter groter, want Koeit-Tecmo heeft officieel bekend gemaakt dat ze titels zullen combineren. "Tecmo and Koei are combining titles to launch a new game. The aim is to bring in fans of both." - Nikkei Corporate Information
Das fijn, maar heeft weinig met NG Sigma 2 te maken. Valt me trouwes nu pas op dat Rachel er ook weer in zit. Dat vind ik wel cool, want ik heb de eerste Sigma nooit gespeeld. Al ben ik nog steeds veel enthousiaster over Ayane.
ja sorry ik wist niet echt waar ik dit beste kon posten dus deed het maar hier en heeft toch wel wat met ninja gaiden te maken.
Heb je eigenlijk ook wel gelijk in. En een game van die twee ontwikkelaars kan op zich erg vet worden als je kijkt naar wat ze in het verleden hebben gemaakt. Een combinatie van de drie titels die jij in je post noemde klinkt wel erg ziek.
jaa ik heb dit bericht van fok!games gehaald dus was niet mijn idee van die games maar zo zou het wel kunnen worden dat je ineens zack uit doa tegen komt in ninja gaiden als een baas dat zou wat zijn
Niet helemaal wat ik in gedachten had. Lijkt me ook niet echt eerlijk tegen zo'n ongewapende Zack. Een adventure game met Dead or Alive characters lijkt me wel erg vet though. Vraag me nog altijd af wat er met Dead or Alive: Code Cronus gebeurd is. :{
was ook maar een voorbeeld he jaa daar hoor je niks meer over he. maargoed het word even afwachten om te zien wat ze er mee gaan doen hopelijk iets leuks
Bron: Digital Foundry blog (Eurogamer) Persoonlijk kan het mindere geweld mij niets schelen dus brengt deze versie alleen maar verbetering met zich heen voor mij .
het geweld in de 360 versie was ook wel HEEL erg over the top, zelfs vergeleken met Ninja Gaiden voor de xbox 1, dus een beetje minder is niet erg