ik heb em net gehaald en ik krijg de eerste baas van het traininglevel maar niet verslagen (hij is trouwens veels te moeilijk voor in het begin maar goed..) ik ken al die ninja truukjes nog niet dus kan iemand even wat tips geven om hem makkelijk een kopje kleiner te maken?
Vast bij eindbaas 1 Trucje wat ik gebruikte was telkens tegen de muur oprennen en dan een aanval naar beneden doen. (Als je dit in een hoekje doet blijft die vent daar wel staan) Maar als jij nu al (echt) vast zit bij eindbaas 1 van krijg je het nog verrekte moeilijk bij de 2'de eindbaas (Ik heb hem ff op de illigale manier gespeelt, ff op normal gespeelt. Leven 1 niet echt een probleem, level 2 was al wa moeilijker. En toen zat ik te kutten bij de eindbaas van level 2 ken nog wa worden) Nou moet ie nog ff uitkomen, btw waar heb jij hem dan gehaalt dat ie zo vroeg uit is ??
jah in de replay videogames hier in den bosch ik heb de baas al gehaald, met het helm splitter truukje naja het is iig een hele vette game dus ik ben weer spelen
als je hem bij gcshop had besteld had je hem ook al binnen gehad!!! DIt spel is echt TE briljant. DE reden om een xbox te kopen
Men zei dat ze het bloed en alle gore shit minder hadden gemaakt in de europese versie. Hebben jullie hier wat gemerkt?....want dit vind ik persoonlijk minder. Hoe goorder hoe beter
Lol, ik wacht nu voor de 2e keer een maand op een spel dat ik bij hun besteld... :{ Conclusie: Je kan 'em zelfs later hebben als de release in de winkels...
Gewoon hele tijd in een hoek staan en springen, en slaan te gelijk dan heb je hem binnen 30 seconden suc6
de eerste eindbaas is het moeilijkst vind ik van chapter 2-3 gingen vrij makkelijk (ben nu bij chapter 4 en zit vast )
Nou ik ben nu bij de baas van chapter 2, maar die vind ik een stukje moelijker dan van chapter 1 eigenlijk. Die kon je supermakkelijk halen met een beetje blocken, rollen en veel via de muren kloten. Die van chapter 2 is knap irritant.. die mept je elke keer uit de lucht en dan heb je die irri warriors er ook nog eens bij.
ik heb die gehaald door de hele tijd met pijl en boog op hem te schieten met auto aim dus niet dat je zelf moet richten toen had ik hem de 3e keer of zo