wat lult hij nu weer dat ie niet uit komt in europa kearl dom heej hij komt wel degelijk uit in europa... dus niet van die onzin uitkramen maak je alleen maar verwarring mee.
ik had gehoord dat het een soort kruising tussen onimusha en devil may cry zou worden, als dat zo is dan zit ik NIET te wachten op die game
Inderdaad dit is puur hack'n slash met een goed verhaal en prachtige graphics. J-D: wie heeft jou deze onzin wijs gemaakt ?
Volgens www.tothegame.com komt hij 4 Juli uit. Het lijkt mij een zeer goede game omdat het een beetje een fighter is in 3D. En je hebt erg gave wall moves!
Je kunt kiezen tussen wat chars uit DoA zoals Hayabusha en Hayate,tis gewoon zoals ze al zeiden Hack en slash in een beetje ninja style,tenchu zelf ken ik niet maar goed,je moet gewoon van gebeid naar gebied rennen en slaan,maar dan wel leuker dan hoe ik het uitleg natuurlijk Je kan bijvoorbeeld op de zijkant van een muur rennen dus je zit in een tunnel,een gat komt tevoorschijn helemaal op de grond,dan ren je via de zijkant een stuk,ziet er zeer goed uit,maar van een filmpje dat ik gezien heb is ninja gaiden wel onoverzichtelijk,maar was maar een filmpje,nu maar w8en op pre/re views en het spel zelf
Ik denk eerder dat Hayate meer een NPC is, je zult alleen maar met Ryu Hayabusha gaan spelen (net zoals de voorgaande delen) en verwacht veel zwaardvechten, ninjasterren, wallmoves, grote eindbazen, je stats upgraden en een goed verhaal