ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 4 jun 2003.

1. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    kijken jullie ook al zo uit naar ninja gaiden,sinds ik de eerste screens zag was ik verkocht,dit word zeker de topper van het najaar.
    wat denken jullie ervan.

2. mischa

mischa Guest

nee dit word geen topper!
    dit is toch een fighting game, fighting games worden nu eenmaal niet zo veel verkocht!
    en ik moet ook nog zien of het werkelijk iets is! nog vrij weinig over bekend bij mij....

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden wordt een plaform action game.
    Je kan het een beetje vergelijken met Ninja Gaiden op de nes maar dan mooiere grafish.
    Maar Ninja gaiden komt volgends mij pas laat in de winter uit :mad:

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik merk dat je in de buurt van een boerendorp woont, want fighters worden zeker wel goed verkocht (hoelang stond doa3 in de top 10??).

Ninja gaiden word zeker een topper en ik kijk er erg naar uit, meer als naar brute force wat naar mijn idee enorm gaat teleurstellen.

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    brute force was 2 dagen gelden op Game Kings.....daar zeiden ze ook dat ze Brute Force tegen vonden vallen.....En als ik eerlijk ben en naar de filmpjes kijk is het gewoon een bagger spel...

6. mischa

mischa Guest

Ik weet zeker dat dit geen topper word!
    MARK MY WORDS!

en wat maakt het uit of ik in een boerendorp woon!
    dit is discriminatie man! ik mag het dan zelf zeggen maar ik ben geen boer ofzo!
    en hie lopen wij idd niet meer op klompen hoor! en ook heeft niemand met uitzondering op de paar boeren en koe in de garage staan voor melk van te drinken en dat wij olielampjes gebruiken voor licht te hebben.

NEE dat heb geen nut!
    dus waarom zouden wij het doen?

7. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Ik werd eerlijk gezegt ook nooit warm van Brute Force.
    Alleen die laatste full-motion filmpjes waren wel mooi.
    Maar ik ben nu al zolang aan het wachten op een ninja game. De laatste ninja game die ik heb gespeeld is mystal Ninja voor de N64. Dus nu wordt het wel ff tijd voor me. Dus Ninja gaiden ga ik zeker kopen. Ik heb zelfs Ryu Hayabusa's Quote uit mijn hoofd geleerd. :D

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Moet je ook voordat je op internet gaat de koeien laten lopen in zo´n rad zodat je stroom genoeg hebt?? 8)

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als spel gaat lijken op de serie: SAMURAI X dan zal ik dat ZEKER kopen want die samurais zijn zo cool.
    Enkel omdat om te zetten in een spel...

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @ mischa over Wixx

Wixx woont zelf ook in een boerendorp:cool:

ontopic

Ik denk dat Ninja Gaiden wel een goed spel gaat worden, maar hij zal wel hevige concurentie ondervinden van o.a. Fable en Sudeki. Ik heb hem wel op mijn verlanglijstje staan

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5

Hm.. ik zie wel wat voor game dit word,maar ik hoop wel op een topper van deze:).

12. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zeg je nou? Ben je helemaal gek of zo!
    Laat me nooit meer het woord Samurai zien als het hier gaat om een Ninja game. Ik weet niet of je het wist maar Ninja's haten Samurai's. Van schrik wou ik me Smoke granaat al gebruiken om weg te komen. :D
    Maar nu weet je het dus, Ninja's met Samurai's is vragen om moeilijkheden. :D
    En ga nu alvast maar verder met je Xbox training. :D

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat voor soort game wordt het dan? Het zijn namelijk allemaal trailer screens.

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Well EXCUUUUUUUUSSEEE MEEE!!!!Maar in Samurai x had kenshee himura een REVERSE EDGED sword= zwaard met omgekeerde buiging erin.
    En raar maar waar, wat zag ik in het filmpje van ninja gaiden, je kan het al raden EEN REVERSE EDGED SWORD!!!
    En een ninja mag toch ook een zwaard hebben da's cool!
    Ninja+Samurai=DC ( voor de leken: deadly combination)

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zoiets kun je ook een katana noemen. Maar maakt verder niks uit.

16. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    En wie had die zwaard dan? Wedden dat die Ninja gewoon een samurai zijn hand heeft of gehakt en die zwaard van hem heeft gestolen. :D Maar tuurlijk mag een ninja een zwaard hebben, het moet zelfs. Een ninja zonder zwaard is een xbox zonder stroom. _O_

17. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Poste ze alleen maar omdat ik ze wel mooi vond staan in deze thread.(zoals ik een andere trailor zag word het een heel leuk spel :),de PU demo dvd disc was dat )

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja maar.... wat voor spel wordt het dan?:confused:

19. APieSAi

APieSAi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kenshin

uhm sorry hoor, maar kenshin's zwaard is geen gewone katana, het bijzondere eraan is juist dat de scherpe zijde aan de binnenkant zit, dit omdat kenshin gezworen had om nooit meer te doden.

lijkt me sterk dat hayabusha zo'n zwaard gaat gebruiken

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Een action/platform game waarbij je veel coole moves gebruikt zoals: zwaardvechten, over muren rennen, ninja sterren gooien :D
    Mark my words: dit wordt een topper

Deel Deze Pagina