Weet iemand al hoe de gameplay van Ninja Gaiden wordt?? Net zoiets als Tenchu op PSX (Sluipen en gruwelijke moves om iemand van achter te killen) of iets anders??Ik vind Tenchu namelijk een van lauwste games ever en ik hoop dat dit echt een superspel wordt. Ennuh voor wanneer staatie gepland?
Ik denk beide... Vette actie, maar hopelijk ook lekker sneaken... Het is en blijft een ninja game... Zonder sneaken kan niet meer tegenwoordig!!! Ninja's moeten sneaken....
als je naar ninja gaiden op de 8-bit (nes) kijkt (oldskool!!) dan zou je zeggen dat het een hardcore action game zou worden, maar het 3d element zal wel wat meer tactiek (=dus sneaken brengen) kannie wachten op dit spel...
Die graphics, die omgevingen, die monsters!!! Boeit mij niet of er gesneakt of gehakt moet worden. Team Ninja staat voor een vette gameplay. Nu maar hopen dat het spelletje ff meegaat, zou ik echt erg vinden om zolang ergens naar uit te kijken en het dan in 1,5 dag uit te spelen. Bwhahahhaa, dat zal wel loslopen.
Ja het moet niet zo'n story mode als DOA3 gaan worden.. Wil wel een beetje tegenstand hebben.. Moet een moeilijke game worden..
Ik heb zo een gevoel dat dit een topper word! Ik kan in ieder geval niet wachten en ga deze game ook zeker halen
Ik hoop wel dat het niet alleen hardcore aktie wordt maar dat er ook de nodige stealth en sneaken enzo in zit. Zoals CyberPunk zegt: Ninja's moeten sneaken!!! Weetje wat me verder echt het toppunt lijkt?? Een coop!! Met zn twee rondsneaken en iedereen een beetje afmaken.
Ja, klopt. Kan ook tussen het nieuws zoeken. Echt error, is een topppppppppertje!!!!!!!!!!!!!!! Zoek beetje uit. Het is van de makers van DOA3, Team Ninja.