1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ :D morgen komt ie inderdaad in amerika uit.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hmm Ik verwacht pas dat ik hem na mijn verjaardag binnen krijg per koerier... (volgende week maandag dus) ...
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Deze game is op het moment de enige game waar ik met smart naar uit kijk! :cool:

    Iemand al speelervaring ermee?
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb de demo van Ninja Gaiden, kan wel wat webcam footage opsturen of live voor je spelen via me webcam. PM me maar als je intresse hebt, voeg ik je toe aan me msn.

    Ik kan vast verklappen dat het spel echt het wachten waard gaat worden en alle verwachting gaat volbrengen, met een beetje geluk heb ik de US versie binnenkort volledig. Handig zo'n US xbox.

    Het spel is snel, makkelijk te leren en geweldige eyecandy. Vooral als je moves gaat combineren en je hitcombo's oplopen :p
     
  6. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen is het zover ... dan bezorg ik Ninja Gaiden aan mezelf }:]
    ik heb de demo al enkele keren uitgespeeld, zowel op Normal als op Hard en ik moet zeggen deze game is idd pittig !! Maar ik ben wel blij dat die zo pittig is want voor de gamers onder ons die wat meer spelen dan gemiddeld, wat dat ook mag zijn, is het wel goed zo'n "difficult" game.... hou ik iig wel van O-) De gameplay is echt zo vloeiend en snel als wat er vanochtend bij me oma uit kwam :eek: dat kan ik je "garanderen" !! hehe .... morgen meer info :9
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die spel nou uit in Nederland? Gister is ie uitgekomen in Amerika en omstreken maar ik wil hem graag hebben. Ik heb hem nog nergens in winkels zien liggen. :confused:
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Begin Mei..
     
  9. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem en hij speelt echt wreed 8) 8).
    Kwa moves lijkt het misschien een beetje op PoP maar spelen met een ninka is echt zo veel wreder. Het ziet er ook echt fucking mooi uit, echt fucking mooi. De camera draait ook wel lekker met de snelle acties mee vind ik. Dit is echt een must-have. ALs je een ntsc verie xbox hebt moet je dees zo snel mogelijk importen echt.
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij die game gekocht want ik heb mn xbox gemod dus kan ook import spelen en wil deze game wel hebben.
     
  11. Kawaii

    Kawaii Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet niet waar hij 'm gehaald heeft, maar ik haal zelf altijd m'n amerikaanse Gamecube spellen bij dvdboxoffice.com. XBox spellen hebben ze ook genoeg...

    Dan heb je namelijk geen verzendkosten. Ik denk alleen wel als je Ninja Gaiden nu gaat bestellen dat 't wel even kan duren voor je 'm hebt.
    Geloof dat Ninja Gaiden daar omgerekend zo'n 42 euro kost... wel even op de bedragen letten op die site, dat zijn namelijk canadese dollars en geen US dollars...
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Mag ik vragen hoe jullie aan die demo's komen?
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Americasnse OXM..
     
  14. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Kopen jullie die elke maand dan?? Die vind ik egt VEELS te duur, ze vragen er 14euro voor|:- :confused:
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik koop em nooit :) voor €14 haal je tegenwoordig al bijna een game :eek::D
     
  16. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 10 euro der bij gelegd heb je al een classic game!!:cool:
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukspik _O_ wat voor cijfer zou je het geven voor het deel dat je al gespeeld hebt
     
  18. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NG net thuis gekregen. Echt super tof spel en vooral heel moeilijk. Je combo lijst is echt zoooooooo groooot dat het bijna onmogelijk lijkt om ze allemaal te leren. 1 minpuntje is de camera. je ziet soms niet wie je slaat
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Klopt ik had hem gepre-ordered ... heel tijdje terug ... maar ik verwacht hem pas maandag of dinsdag op mijn deurmat (hopelijk zaterdag al want dan ben ik jarig :9)
     
  20. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @soulrebel je ziet soms niet wie je slaat



    Dit is ook het geval bij lot return of the king.OP zich is het best wel iritant jah.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina