1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarX B

    MarX B Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    eehj mense kzit vast met ninja gaiden(ja nu al) in ht eerste level. dan ben je bij zo'n deur nadat je over zo'n houte brug bent gelope. Die deur is dus locked. wie weet wat ik moe doen.

    alvast tanx
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Help threads horen in het help forum! :+

    >> Moved.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan moet je terug lopen naar dat standbeeld dat iets in zijn handen had, dan weer op x drukken, en dan terug naar de deur en nog een keer proberen :)
     
  4. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    JE moet wel eerst in die grot zijn geweest, waar je invalt nadat je voorbij die eerste witte ninjas bent. Hier ligt iets in een kist, die je in dat standbeeld moet stoppen.
     
  5. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe versla je de eindbaas van het eerste level? Dat vind ik nogal lastig, hij slaat me binnen enkele seconden morsdood.
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ren gewoon naar een willekeurige hoek.... dan komt hij achter je aan.. dan als hij bij je is, spring je in de lucht en druk je de gele knop in ( dit doe je de hele tijd ) en dan heb je hem binnen 30 seconden gehaald
     
  7. masterchief99

    masterchief99 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ninja gaiden zijn geld waard ? ik ben er over aant denken om het te kopen de recensie waren toch veel belovend
     
  8. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ninja is zijn geld waard

    maar een goede raad .....die je overal kunt gebruiken.
    blok veel (simpel he)
    met blokken kom je een heel eind in dit spel
     
  9. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla je in godsnaam de eindbaas van level 2, weet iemand een goeie manier??
     
  10. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    als je positie inneemt bij die poort waar hij uitkomt, kan je hem elke keer op je laten afstormen. Het enige wat je dan moet doen is juist timen, opspringen tegen de muur en een combo met X of Y doen, al naargelang je voorkeur. Dat gewoon enkele keren herhalen en huppake. Je kan in tussentijd ook die andere vijanden af en toe verslaan, mocht je levens ofzo nodig hebben (kan je blauwe essence krijgen)
     
  11. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx het is gelukt :)
     
  12. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen ik zit vast bij de eind baas van level1(jaja idd lvl1) ik weet dat al iemand heb gezegd hoe ie moet maar het lukt steeds niet heeft iemand nog tips?
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    veel tegen de muur oplopen en dan Y gebruiken zodat je hem op zijn kop slaat zeg maar :) ( een veel blokken ) dat is super belangrijk
     
  14. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als k blok dan gooit ie me op de grond en slaat met dat ding tege me hoofd
     
  15. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet te dicht bij hem staan of anders zorgen dat je achter hem komt, het is mij na 10x ook gelukt en ook zorgen dat je veel healthflesjes heb in een kruik links achter de baas zit een healthflesje.
     
  16. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm gister heb ik ninja gaiden ontvangen zoals jullie en ben een vandaag begonnen met spelen ik zit een beetje vast bij de eindbaas van lvl1 ik weet dat jullie hier al over bezig zijn maar kun je eens meer duidelijkheid geven hoe jullie? deze gozer hebben verslagen?
     
  17. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zouden tog special moves in het spel zitten? Met welke knop gebruik je die dan?
     
  18. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    less ff terug daar staat et al 2 keer uitgelegd!!! O-)
    weet iemand hoe de eind baas op de airship moet?
     
  19. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu in chapter 4, wanneer je die trap op bent gegaan en 3 gasjes hebt verslagen komen er 3 ninja's naar beneden. wanneer ik die met wat moeite heb neergemaaid heb ik geen idee meer waar ik heen moet. wie kan me helpen?
     
  20. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan naar dat ene winkeltje toe en dan met die kerel praten, dan vraagd hij over die gouden scarap, daarna krijg je die ticket die je nodig heb voor die club.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina