1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe heb jij het dan gehaald... (eerst ff wat shit kopen)
     
  2. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nou zit ik in level 4, heb net die Fiends verslage en zit bij de eindbaas, maar hoe versla ik die?, ik heb al door dat ik op die armen moet mikken, maar ik kan alleen maar met die ninpo(vuurballen) zn armen raken, hoe doe ik dit met mn zwaard?, ik word steeds teruggemept als ik probeer zn armen te rake...
     
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Die baas is eigenlijk heel simpel. Ga op een afstandje staan, ren op hem af, spring richting z'n armen en druk op Y (terwijl je naar voren houdt ingedrukt, dit is de supersnelle aanval in de lucht). Dat moet je 2x per arm doen en dan is het handig om het truucje van die vuurbal doet, dan gaat er bijna een vierde van z'n levens af. En anders hak je er gewoon op los tot ie z'n armen weer terugkrijgt en dan doe je het opnieuw.
     
  4. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar weet iemand misschien hoe ik Alma versla?? (Dat is de eindbaas van chapter 7, die rose Fiend)
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja ik heb het al gehaald. ik heb het al eerder verteld maar zal het nog een keer uitleggen ( tis mij in de eerste keer gelukt zo moeilijk is ze niet) ik heb zelf maar twee potions gebruikt en lots of ninpo. zorg dat je die heb of ga anders effe vechten en ga terug nadat je overal de monster heb uitgemoord (ga niet door de skeleton door anders kan je niet meer terug naar koopplekje.) zodra de battle begint ren je op alma af. (ik adviseerd dragonsword, rond die tijd heb je ongeveer tweede upgrade als je gespraard heb) onder haar kom je terecht (ren spring er naartoe) maar je hoeft niet perse helemaal onder er te staan. Pak je fire ninpo (die schietende balletjes) en raak er 1 keer. ze valt dan en ren op er af en druk terwijl je rent bij er in de buurt xx (dan slash je twee keer door er) zodra ze opstaat. gebruik je gelijk weer fire ninpo. en valt ze weer en sla je er weer. zo gaat het door totdat ze dood is. duurt niet lang en ze zal je zelden raken.

    cast fire ninpo niet als ze verderr weg zweeft want of je mist er of je raakt er maar dan valt ze te ver van je weg zodat je voordat je bij er bent om er te slaan ze alweer opstaat. kan je je ninpo beter voor dichtbij gebruiken.




    (ik had ook een vraagje hoe versla je die twee kolere tanks. ik weet wel hoe maar hoe het gemakkelijkst dat ik het minst health verlies. die stomme andere eindbaas komt namelijk ook nog daarna. zeg niet ga bij hem in het midden lopen want die lijpe tankt lijkt oppeens wel een fiets geworden qua keer kracht.) waarom zit er geen fucking move in dat je in de tankt springt je hoor wat bloed en schreeuwen en je klimt er uit terwijl je je zwaard schoonveegt? waarom niet?
     
  6. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zit vast in chapter 2 zelf heb ik weinig tijd voor de ze game :confused:
    dus ben nog niet zover maar ff weer terug naar mijn vraag

    In chapter 2 kom in een veld waar ventjes op paarden zitten nu heb ik een probleem als ik 1 ventje van zen paard heb, heb ik bijna geen leven meer hoe ken ik et beste die ventjes verslaan?
     
  7. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    help ik zit vast in 5 volgens mij dan hev je op een gegeven moment 3 van fiends en hoe kan ik die nou als beste pakken ik heb daarvoor ook al een stuk of 10 ninja's gepakt dus ik heb ook niet echt super veel leven meer wie kan mij helpen de juiste tactiek zeg maar om die fiends te killen die rode monsters zeg maar!!! :confused: :mad:
     
  8. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    nou het is me dus gelukt maar nou heb ik die eind baas verslagen en nu kun je die kerk in maar wat is de bedoeling want alles is dood lopend moet ik soms weer terug of zo???
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is dan heb je 3 ninpo magic bij Alma.
    Ene ik heb er nog maar 2 waar ligt die derde ????

    ***ik weet het al, ik zal het ff vertellen je komt in een kamer na monk`s room.
    Er komen in totaal +/- 60 fiends versla ze allemaal dan krijg je: ''Spirit of the Devils''. Hiermee word je Ki Power grooter (ninpo) dus het is wel moeilijk maar wel handig om ze allemaal te verslaan!!!***
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  10. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ken iemand mij helpen?
    Zie me post hier boven!
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je bij die ninja`s op de paarden bent.
    Moet je ze met je pijl en boog er af knallen.
    En daarna dood slaan.
    Zo ga je de hele tijd door.

    Daarna kom je bij de BOS.
    Om die te verslaan moet je je special move gebruiken.
    Y indrukken dus.
    En dan hakken.
    Kijk wel uit voor de ninja`s die er ook zijn bij de BOS, die kunnen nogal irritant zijn.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ten eerste die black ninja's alleen maar blokken en blokken en dan counteren. en als ze explosieve in de muur gooien wegrollen (een keertje rollen) die drie draakies ga bij een muur rondrennen. stomme draak loopt met ze kop tegen muur. draak staat er beetje dom bij. jij rent tegen muurtje op den druk y als je springt. na paar van deze moves is draakie dood. focus niet steeds op een draakie maar blijf gewoon tegen de muur aanlopen en y drukken. gaan ze vanzelf dood. daarna staat je nog een leuke verrassing te wachten *) :D
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    nou echt leuk was die verrassing niet :9
     
  14. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    een vies dik blubberig monster whahaha heb ik gehald maar nou zit ik in de ondergrondse gangen en moet ik of een geven moment tegen van die doden kerels vechten tering best pittig hints zijn welkom!!!! :)
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat bedoelde ik ook niet. dat monster niet. dat stomme monster boeide me niet. te simpel voor worden. ik bedoelde dat toen je die beesten versloeg je essence kreeg :p ;)
     
  16. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat daar heb ik niets van gemerkt!!!!
    leg uit please!!
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    hehe eindelijk ALMA verslagen, twas echt *** man duurde echt veels te lang maar ja kben nu eindelijk verder en oja Sith_Vegeta bedankt dat je me wilde helpen, maar jouw advies werkte van geen meter.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    essence is dat gewone spul dat gele enzo. twas een geintje. blubber monster was toch best leuk?

    General ashole tja bij mij werkte het perfect.de eerste keer gelijk
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    dat kan, bij mij werkte het in ieder geval niet
     
  20. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 9 vast, nou ja, niet echt vast, maar .... ik kan een bepaalde scarab niet bereiken .... hij ligt op een treinwagon .... maar hij is echt niet te pakken .... bij een muurloop vanaf de steiger loop ik vast op een uitsteeksel van de muur .... en srpingen van wagon naar wagon gat niet .... no idea, ik heb al een uurtje rondgelopen/gesprongen, maar geen idee!

    EDIT: 'k heb 'em al :).
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina