1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb ik nog 1 vraag op een gegeven moment level 6 zeg maar dat je die onderaardse gangen in gaat heb ik die gouden beker die heb ik terug gezet en dan wordt dat beest wakker en als je die verslagen hebt waar moet je dan heen terug naar boven of wat???? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  2. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank you!
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je kan terug naar boven om essence te score enzo maar je moet helemaal naar beneden terug. dat stomme skelet is door de grond heen gevallen en jij kan dan daar door een deur.

    als je terug gaat naar de kamer waar je de graal vond en je verslaat 60 zombies achter elkaar krijg je life of a thousand gods.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe kreeg je hem dan? Want ik kon er niet bij. :mad:
     
  5. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij de eindbaas van chapter 10 (een groot skelet van een draak (niet die van chapter 6)), weet iemand een paar handige tips om die te verslaan???
     
  6. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem verslagen door die A+Y aanval bij zijn poten, als hij met de kop op de grond ligt snel op zijn hoofd slaan en als hij op een platform springt gewoon onder die platform staan waar hij op staat zo kan hij je niet raken suc6 ermee.

    Weet iemand een goeie tip om de baas uit chapter 12 te verslaan???
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je bedoelt die leuke man die je ook in haybausa village tegenkomt? blijf rond hem rennen (afstand) en ren dan oppeens op hem af als hij gewoon steelstaat en doe dan naar hem toe jumpen en x. als het goed is wordt je zeer werinig tot niet geraakt. doe het niet gelijk 5 keer achter elkaar ofzo maar gewoon 1 keer en dan effe rondjerenne en dan weer anders pakt ie je

    The matrix. die scarab pak je door tegen de wagon aan te rennen en dan op xy te drukken (wel je dragonzwaard hebben) tegenaan bedoel ik dus gewoon recht op af. niet langs de zijkant maar recht omhoog
     
  8. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    baas level 10
    met de a+y een paar keer naar hem uithalen, als hij met zijn hoofd omlaag gaat de ice nimpo en als hij naar het bovenste platform gaat met de boog een paar keer schieten.
    als je het vuur een beetje kunt ontwijken dan is deze baas zeer makelijk te verslaan
     
  9. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee baas uit chapter 12 is in die lava level die grote draak die bedoel ik.
     
  10. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 9: 2 dingen: hoe kan ik die golden scarab die op die wagon ligt bereiken? En als ik daar naar buiten ga (met die pas) dan kom je bij zo'n locomotief, wat moet ik daar doen???
     
  11. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 'm sinds vrijdag he en nu zit ik dus vast in level 1(waar je bij die gesloten deur aant einde van de houten brug komt). Het is al eens gevraagd dat weet ik, maar toen werd gezegd dat je trug naar dat stanbeeld moest gaan en op x drukken. Maar als je dat doet save je de game tog :confused: ??
    hoe kan dit nu? please help me out!
     
  12. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een ergens in een huis een samoerai beeld zoeken daar moet je een mondstuk indoen en dan krijg je de sleutel voor die deur.
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    je moet door een valluik vallen geen huis dus en in die grotje heb je een kust daar kan je een stuk vinden die je in de samourai er doet dan krijg je een sleutel.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    je kan die scarab bereiken door van de ene wagon naar de andere te springen(als het niet lukt precies op het einde shurikens gooien, dat werkt namelijk ook) en als je eenmaal bij die locomotief zit moet je eerst alle gastjes verslaan en dan gaat een deur open.

    suc6 ermee
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  15. DKowns

    DKowns www.owns.nl

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke wapen versla je die skaletten in lvl 8 ofzo het beste en hoe?
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    gewoon met je dragon sword, spring en druk dan op Y en dan is de kop er af en dan helemaal erop los hakken
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  17. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de handigste manier om die 2 klote wormen af te maken in Chapter 10 ?
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    veel rennen en veel geluk ;)
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes
    Ik zit vast in Chapter 9, nadat je die tanks hebt verslagen komt er een helicopter, hoe kan ik die het beste verslaan ? En als ik er net langskom moet ik ook nog is mannetjes uit een toren schieten, maar op het moment dat ik wil richten en bijna zon mannetje in me vizier heb , heb ik al 3 rockets gekregen.

    Alvast Bedankt
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Op dat briefje staat toch left, right, right, left.

    Maar welk cijfer ik ook doe hij pakt niks. bij elk cijfer moet je toch x drukken en dan moet er een groen lampje branden toch?

    Is me al gelukt 8) 8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina