1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in chapter 15 bij de eindbaas.
    alleen het lukt me echt niet om al die doodskoppen te verslaan.
    Iemand die me hierbij kan helpen?
     
  2. Freddie

    Freddie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    veel zwaaien met die victoorian flails. Deze is heel goed te doen.
     
  3. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zwaai me helemaal dood maar ik krijg hem tot 40 procent en dan ben ik de lul. :mad:
    Gebruiken jullie nou ook nog ninpo voor die baas ervoor??
    Ik heb nu 1 volle blauwe balk en 2 voor de ninpo's.
    IS dit wel voldoende vraag ik me eigenlijk af.
     
  4. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, je moet met explosive arrows en super arrows ook op het monster zelf schieten, en als hij boven op je gaat staan the art of ice storm gebruiken,
    dan is die zo dood en als die kleine doodskoppen naar je toe komen dan moet je zoals er al staat met je vigorian flail swingen
     
  5. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ik ben in chapter 16 *)
    Wat ik gedaan heb is al me pijlen opmaken en als die koopen naar me toe komen even de inazumi gebruiken(of hoe die ook mag heten).
    Bedankt nog voor de tips allemaal
     
  6. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ff vraagje,

    Ik ben nou in The City of Friends, daar komen van die irritante zwarte ninjas, die gooien van die ontploffende pijltjes, kan je daar wat tegen doen ?? Ontwijken of van je af schudden, want ik vind ze maar zwaar irritant

    grtz flow
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je ze blokt komen ze een eindje van je af en niet op je, maar dan moet je niet blijven staan als ze vlak bij je neerkomen na het blokken want dan wordt je nog geraakt.
     
  8. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u ga het even uitproberen ! :D
     
  9. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het inmiddels uitgespeeld en ben tot de conclusie gekomen dat blokken en counterattacken altijd werkt, behalve in boss-battles. In Chapter 16 moet je vooral niet stil blijven staan, maar die zwarte zijn wel klote idd
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    O ja en v-loop ik denk niet dat het level de city of Friends heet maar de city of Fiends, tis maar dat je het weet :+
     
  11. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net het level The Aquaduct gehaald .. dan kom je bij een of ander slootje
    dan moet je door een pijp zwemmen en nog 1 dan kom je ergens en dan staat er : there are markings but it's 2 dark ofzow iets !
    ik snap er geen reet van wat ik hier meej moet .. kan iemand mij ff helpen ? :confused:
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet dan naar rechts gaan om OWL's Eye te vinden, als je die hebt, kun je onderwater in het donker zien. Je hebt als het goed is een code van een dode ninja, die moet je dan invullen bij die kluis, dan gaat hij open en kun je verder zwemmen.
     
  13. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    net als black spider zecht .. voordat je dat heb bereikt ben moet je al langs een dooie ninja zijn geweest met een code .. en als je rechts gaat vind je daar op de boden owl's eye
     
  14. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ff oftopic .. maaruhm hoe plaats je nou eigenlijk die spoilers ?? snap dr geen fuck van .. thnx ;)

    ps. sorry maar dit gaat nergens over .. maar moet et ff weten asl ik een spoiler moet plaatsen .. asl iemand het niet wil weten bv
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    tekst[/ SPOILER] dan zonder die spatie tussen / en de S.
     
  16. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok thnX
     
  17. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, ik zit in Chapter 8, (eindelijk die alma bitch verslagen 3-) ) maar ik zit alweer vast. Ik zit in Tairon en ik weet echt niet waar ik heen moet. Ik ben nu helemaal weer aan het begin van Chapter 4 geloof ik waar een savepoint achter je staat. Waar moet ik heen? Oh ja, wat is het beste wapen om tegen die legergasten te gebruiken? Alvast bedankt.
     
  18. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste wapen is gewoon je zwaard, alleen kan je iets preciezer zijn waar je zit. Chapter 8 is tog dat level waar je de kerk uit moet? Anders kan de faqs je wel helpen http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/ninja_gaiden_x_a.txt
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet naar die grote gate gaan voor de military base. Daar krijg je dan een paar ventjes en een helicopter. Dan krijg je als het goed is een filmpje(als je die gast aan de overkant van die gate, zo'n raketschieter, neer hebt geschoten met je boog) en dan zie je een andere boog(strongbow), daar moet je naar toe(dit doe je door die skullkey te gebruiken bij die muramasa, de linker grote deur, als je daar doorheen gaat gelijk naar rechts). Pak de strongbow, kijk dan door die raam, dan zie je zo'n schakelaar. Daar moet je tegenaan schieten. En dan kun je door die gate heen.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is, anders moet je maar even op gamefaqs kijken, daar staat het denk ik nog wat duidelijker.
     
  20. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de 1e Doku verslagen.. !
    en ik moet nu met al die klote hendeltjes gaan werken.. maar ik snap er geen reet van :'-(
    ik kan maar niet boven komen.. kan iemand mij daar een walkthrough of wat info over geven ? want ik heb er al een uur op zitten kutten en kom er maar niet langs |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina