hallo, ik wil mijn nintendo 64 open schroeven om er een paar ledjes in te zette zodat i mooi kleurt als ik m nog s aan zou zette. maar er zitte hele vage schroefjes in de nintendo, die je niet open kan schroeven met een gewone schroeven draaier. heeft er al iemand eerder zn nintendo open gemaakt, zo ja, hoe? (kappot gooien is geen optie)
Met een speciale schreovendraaier heeft een vriend van mij hm ooit opengemaakt. Als ik me niet vergis zitten er van die schroeven in met een kop waarin een soort ster profiel zit. Die schroeven kan je open draaien met de schroevendraaier die daarop past. Zou je moetten kunnen kopen in een of andere bouwwinkel.
Zo'n "schroevendraaier" noemen ze een "GameBit". Bij Lik-Sang kan je ze bijv. bestellen: (link) Denk dat je in Nederland bij een electro-speciaalzaak ofzo moet kijken, heb ze namelijk nog nooit bij de Gamma/Praxis/Whatever zien liggen :?
heb zon schroevendraaier zelf gemaakt -je neemt 1 big stylo -je neemt 1 aanstekker -je smelt het topje van die stylo, drukt het snel op die schroef zo heb je uw zelfgemaakt gamebit
Torx schroef (schroevendraaier gaat IN de schroef) GameBit schroef (schroevendraaier gaat OVER de schroef) Volgens mij gebruiken Nintendo/Sega/Microsoft alleen maar de GameBit-schroeven voor de behuizing van hun console's / cardridges.
... ze hebben het hier over Nintendo schroeven niet de Xbox schroeven... Ik zit zelf ook met dit probleem namelijk, misschien heb je !-HIER-! wat aan