nintendo doet de reclame goed

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MrLaurens, 27 apr 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je ziet alleen xbox reclame in bladen(pu)

en gamecube heeft godvers veel tv reclame, en dat is juist was ms ook moet doen

zag net op MTV

TOP 10 WEEKEND SPONSORED BIJ NINTENDO GAMECUBE, dat is nou reclame. als ms nu ff ook een aanval gaat doen ben ik weer blij

2. Flood

Flood Guest

ja geheel mee eens. Ik ken veel mensen die inmiddels wel de gamecube kenne maar nog nooit van de xbox gehoord heeft...ja er was iets met zo reclame, maar ze weten dus echt niet wat het is.
    Ik vind het ook niet zo slimme zet om niet de console te laten zien tijdens de reclame

3. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Owwww gaan die reclames over de gamecube !!

Maarruh mnoet zeggen dat ik de gc ook wel een mooi dingetje vind. Zo snel er wat meer games voor gaan verschijnen ga ik toch wel twijfelen om er 1 aan te schaffen.

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, gamecube is wel mooi hebbedingetje/apparaatje maar hij heeft bagger games

5. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is flauw. Andersom zo je precies hetzelfde kunnen zeggen.... Maar ik geef toe dat de games op dit moment nog niet echt aansprekend zijn.

Maar dat geld ook wel voor de X-box. Ik vind voor de Box maar 2 of 3 spellen echt leuk de rest is eigenlijk troep of middelmatigheid.

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat vindt jij dan de leuke games want ik kan er zo al 9 opnoemen en dan denk ik nog geen eens na.

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de cube games zijn gewoon niet mijn games

ik hou van goede racegames(auto's), en dat vond je niet veel op de n64 en ook niet op de cube so far(lees niet)

8. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat MS wel met ingame reclames zou komen rond de cube launch of daarvoor..

nou ja misschien komen ze nog.
    MS moet iig wel meer van zich laten zien in NL/europa.

9. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0

tegen wie heb je het nou?

Als je mij bedoelt: Ik vind van de X-box op dit moment alleen Halo en Project gotham echt goed. De rest is allemaal leuk en aardig.

Natuurlijk komen er binnekort veel meer toptitels binnen, maar we hebben het over nu.

Op de gamecube spreekt Rogue leader mij heel erg aan en bovendien komen er toch wel een aantal leuke Rpg's op de Cube. Dat zou voor mij al een reden zijn voor aanschaf

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zoals ik al in een andere post gezegd hebt:

XBOX is hoogstaand, maar waar zijn de spellen die je met je vriendin of zelfs je moeder kan spelen??
    Die zijn er gewoon niet....geen goede in ieder geval.
    Spellen als Mario Kart, Sonic, Monkey Ball, zelfs Smash Bros vindt iedereen leuk en iedereen die een joypad vast kan houden maakt bij zulke spellen een kans om te winnen.

Mad Dash Racing zuigt en Antz racing lijkt me echt voor kindjes!
    I

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    hmmm dead or alive is toch leuk om met je vriendin te spelen?

12. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, mijn moeder heb bij mij een keer PGR gespeeld hoor :D
    Volgens mij vond ze het nog leuk ook!

13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Fusion Frenzy???..:)
    Dit schijnt wel leuk te zijn als je het met meerdere mensen doet, of doel je meer op een spel dat ze in hun eentje kunnen spelen?;)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    LOL, Mad Dash Racing zuigt en Antz Racing is voor kindjes? JIj als NGC fan die houd van Mario, Sonic, Monkey Ball en Smash Bros vind een spel KINDERACHTIG? Het spijt me daar kan ik echt niet inkomen

15. sj0erd666

sj0erd666 Guest

de reclames van de xbox zuigen!!!
    life is short play more, wat moet iemand die de xbox geen eens kent daar iets uit maken, ze moesten reclame maken, stukken uit Halo of PGR ofzo.=( =( =( =(

16. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt nog wel!!:)

17. sj0erd666

sj0erd666 Guest

ja zeker:r , ik wacht al van maart, alleen maar

LIFE IS SHORT PLAY MORE

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn altijd spellen die kinderachtiger zijn dan anderen...
    Maar Mad Dash Racing zuigt omdat er teveel fouten in zitten.
    Het had een leuk spel KUNNEN zijn.

Ik weet niet of jij zo iemand was die altijd achter de PC zat.
    Maar als je van consoles houdt, moet je toch wel plezier beleefd hebben aan spellen als Mariokart, Mariotennis, Smash Bros.
    Het gewoon om de speelbaarheid...de spellen van mijn N64 die ik nu nog af en toe speel, speel ik niet voor de graphics (die zijn onmin lelijk) maar gewoon voor de speelbaarheid.

Of ben jij gewoon zo'n in jezelf gekeerd iemand die alleen wil horen dat Xbox rules en de rest zuigt?
    Ook al heb je een Xbox (ik ben blij met de mijne) mag je toch wel voordelen van de concurrent noemen?

Ik hoop dat je ooit begrijpt wat ik bedoel...

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm nee ik ben geen inmezelf gekeerd persoon die alleen wilt horen dat de Xbox roelt (Cube staat hier 3 meter vandaan..:)

Ik vind alleen NIEt dat je mag zeggen dat mad dash gewoon te kinderachtig is als je zelf ook al die mario games speelt.

Ja voordeel van al die mario games is dat je gewoon die controller pakt en meteen lekker kan spelen zonder enige skill. Hoewel mij dat ook wel trekt wil ik mezelf ook kunnen verbeteren, een game 'leren te spelen',

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond alleen Antz racing kinderachtig (en dat is het ook).
    Mad Dash Racing leek me in het begin toen ik er filmpjes van zag wel leuk.
    Tot dat ik de recenties las.
    En die zijn voor mij toch bepalend.....

Deel Deze Pagina