[PC] Nintendo DS accesoires.

Discussie in 'Games' gestart door ThaBEN, 16 jun 2005.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb ff gezocht op het forum maar ik kon nix vinden over de accesoires voor de NDS, dus dacht begin er zelf ff een draadje over.

Ik heb vandaag me NDS gekocht en wil nu een opbergtasje ervoor kopen. Maar nu kom ik steeds of van die niet stevige tasjes tegen met een riempje. Of stevige tasjes met wel een riem (voor over je schouder te kunnen dragen). En sommige hebben aparte vakjes voor spellen en oordopjes in op te bergen, en andere past weer alleen de DS in.

Zijn er mensen die bepaalde opbergtasjes hebben en hier hun mening over kunnen geven?

Ik ben op zoek naar een stevige tas die wel tegen een stootje kan, met vakjes waar mijn NDS en games en eventueel oordopjes in passen, met een schouderriempje.

Hoe zit het eigenlijk met de oordopjes. Hier zijn ook zoveel verschillende type en prijsklassen in. Zit er veel verschil in kwaliteit?

Ook kan in deze thread over andere accesoires voor de NDS verteld worden. Iemand ervaring met de movie player?

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Dixons heeft wel spul als het goed is, kijk op hun site zou ik zeggen. Anders kan je het nog wel proberen bij zuiderpark-computers.

3. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Enigste wat ik van accesoires voor de DS heb gezien zijn simpele third party accesoires. Bijvoorbeeld bij de bartsmit van 100% gamejuice (of zoiets) Deze kosten dan ook niet veel, tientje voor een pakket. Kzou even afwachten/ informeren of er van nintendo zelf nog iets moois komt.

4. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik was vandaag in de stad gaan kijken bij Dixons, Free Record Shop, E-Plaza, Bart Smit & Mediamarkt. Maar inderdaad allemaal third-party spul. En sommige dingen zagen niet echt betrouwbaar uit. Zo had je oortelefoontjes vanaf 3 euro, maar betwijfel of dit mooi geluid kan leveren voor die prijs. En die schuimruberen tasjes zien niet echt stevig uit. Ik wil gewoon zo een stoffen tasje waar bijvoorbeeld digitale camera's in worden opgeborgen. Die zijn lekker stevig met een dikke wand. En hebben zo een handige schouder riem.

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    kijk even op lik-sang bij DS > Cases, en daar staat ookthird party spul bij, maar wel staat er third party van een maker en licensced door Nintendo

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3

Die linkse, zilvere, heeft mijn neefje ook. Volgens mij heeft ie die ook ergens bij een intertoys of bart smit gekocht. Kzou zeggen zoek gewoon even rond naar iets moois.

8. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb me dit tasje besteld bij liksang voor 19,78 euro (Incl alle kosten)

[​IMG][​IMG] [​IMG][​IMG]

Naar aanleiding van een overtuigende review;

The winner of our Nintendo DS Carrying Case review series!
    DS Carry Bag is an Officially licensed NDS product priced $16.95 USD, but don't let the price scare you as you do get more in this package than in the others we looked at.

Features:

Multiple Carrying Options
    (Over the belt, clipping onto the belt, or on the solder with the straps on either side)
    Detachable shoulder star included
    Form Fitting Protection for you games and DS
    Protective DS Pocket
    Holds up to 8 Gameboy Advance Games + many more DS games...
    Spare Stylus Holder
    Comes in black, blue and gray colors.

Officially licensed Nintendo DS Product. Includes padded pocket to keep your Nintendo DS safe and easily accessible plus. Clear game storage section holds up to 4 GB Advance game cartridges and mesh pocket holds additional accessories and games. Detachable loop carrying handle and shoulder strap .

I like that way the Console and the Game/Accessory compartments are separate insuring that the console doesn't get scratched by some cable of sharper corner of a cartridge. As you can see there is place for 4 GBA flash cards ad some NDS game card in the back pocket plus If need you can put in sum bigger accessories like USB charge cable or NeoFlash Magic Key...
    The clear game storage section keeps your favorite Nintendo DS games easily accessible while the inside mesh pockets hold games and additional accessories. This Nintendo DS carrying case also features a detachable and adjustable shoulder strap is included with the bag.

#1 First Place - Nintendo DS Carry Bag
    The BEST NDS Carrying Bag will store GBA and NDS games. Carry on the shoulder, on your belt or hook it up to your backpack.

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
  10. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 19,78 betaald op lik sang inclusief de verzendkosten (14,01 voor het tasje). Bij zuiderpark kost dat tasje 16,95. Maar daar komen dan nog de verzendkost bij. Hmmz weet je ook wat de verzendkosten bij zuiderpark zijn? Staat niet op de site vermeld. Er staat dat dar per bestelling berekend wordt.

Zal uiteindelijk niet veel schelen denk ik.

Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  11. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb zo'n Joytec ding bij de FRS gekocht voor 10 euro. Wel een relaxt dingetje opzich. Wou eigenlijk de originele Nintendo tas maar die hadden ze niet meer.

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt welke je nou hebt.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    heb je hem al? zoja, vertel O-)

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet! Krijg hem binnen 2 weken dan zal ik meteen ff alles erover vertellen ;)

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik had al gelijk een tasje er bij gekocht, werkt wel chill, alleen nu zoke ik iets om al mn ds spelletjes in toe doen, dacht eerst aan gewoon zo'n ouderwets knikker zakje, maar misschien is er iets beters op de markt?

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

Heerlijk tasje hoor :)

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die heb ik ook, een heel fijn tasje idd.

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben jullie er dan voor betaald? En ook via import?

Mijne is €19,78 (Gekocht bij LikSang.com)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem bij de Gameshut in Gouda gekocht voor 14.99 euro. Volgens mij heeft Media Markt ze ook.

19. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz jah hier in maastricht vond ik ze nergens. ben nu dus wel 4 euro meer kwijt ofzo |:- , maar het heeft ook wel weer wat om iets te importeren uit japan.
    :cool:

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Krijg je er ook sushi bij? ;)

Ik vind trouwens wel dat er nog niet heel erg veel accesoires voor de DS zijn te krijgen. Toen met de GBA waren er heel veel accesoires.

Laatst bewerkt: 24 jun 2005

Deel Deze Pagina