1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie openingspost!

    Ik ben vrijdag ook zeker bij de partij, van Nintendogs' release. Wat is precies het verschil tussen de 3? En welk van de 3 lijkt jullie het best?
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van:
    geen verschil
    alledrie even kut
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Castelvania: 9.3 van IGN

    klik
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn 3 verschillende rassen (geloof ik). Dus kies gewoon degene met het liefste hondje :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    Hele kleine beelden van Final Fantasy III, maar zoals het er nu naar uitziet krijgen we 3D battles :)
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vandaar al die hoge cijfers? Niet dat ik me daarop blind staar, maar het verschil van mening over die game tussen jou en de internationale pers valt wel erg op. Het lijkt mij geen barst aan, maar wel erg goed uitgewerkt. Ik denk dat er echt wel markt voor is aangezien het in zijn soort waarschijnlijk een top game. Je moet er van houden denk ik.

    EDIT: @ ME ik was nog ff Lupin aan het kijken, vandaar dat ik nog op lunchpauze stond :+
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, nu ben ik een stap verder..

    :{

    Is Advance Wars volgens jullie btw de moeite waard? (please reactie van degenen die hem al hebben)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    zijn er al mensen hier die nintendogs hebben? (import bjivoorbeeld)

    en zo ja, hoe staat het met de houdbaarheid, blijft het lang leuk/gevarieerd?
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik werd vanmiddag om 16.00 uur gebeld dat ze Nintendogs hadden en dat ik hem kon komen halen.
    Heb de Teckel versie. Het is echt heel erg gaaf en leuk!
    Ik heb een mopshond en ze heet Bunny.

    Heb haar zojuist wat truukjes geleerd zoals zitten, pootje geven en rollen. Werkt echt heel goed met het touchscreen en de microfoon.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Is het nou echt wat? Als je een tamagotchi niet heel speciaal vond, is het dan toch nog aan te raden?

    en @ Pascal: Hoe vond je Lupin?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind van wel. Het is veel uitgebreider en leuk als tamagotchi.
    Probeer anders eerst effe de demo in een winkel te spelen. Veel winkels hebben de demo aanstaan in de winkel.
    Ik zou zeggen, kijk zelf of je het wat vind, ik vind hem in iedergeval heel gaaf.
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    is het nou niet genant om in de bus of trein steeds ZIT FOEI AF LIG teroepen?
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje raar is het wel....
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zal dat ff doen. Momenteel wacht ik waarschijnlijk toch nog ff aangezien ik nog genoeg tijd moet besteden aan Jump Superstars! :) En na die tijd zal het ongeveer 20 november zijn en dus tijd voor mario kart plus USB Wifi stickje :)
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo ik ben lang niet meer op het forum geweest :eek:

    Maar dat terzijde, sjit ik ga in de herfst vakantie naar turkye en ik wil 1 DS game kopen, maar ik zit te twijfelen tussen Nintendogs. Ik zet met het probleem waar denk ik meer mee zitten, hoelang is Nintendogs leuk? :'-( het is zo moeilijk kiezen. Ow en Nintendogs is bij de Dixons 40 euro, bij de meeste winkels 45. Ik denk kzeg het maar even maar ik denk dat de meesten dat wel weten :cool:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kan natuurlijk ff bij de betere gameshops kijken voor Jump Superstars!.

    Hij is wel in het japans, maar je kan het bijna wel uitvissen en anders de faq van gamefaqs gedeeltelijk printen. Aangezien je een fan van anime (iig naruto) bent, aan je avatar te zien, zal het je bevallen. Het is een fighter a la super smash brothers.
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja zat ik laatst ook al aan te denken :) Maar ik vind het tog jammer dat i in het japans is en hij ligt in Nijmegen alleen bij Replay voor 60 euro en dat vind ik een beetje veel :{

    Trouwens ik heb nog een paar vraagjes die Nintendogs al hebben. Ben je verplicht om je hond uit te laten, eten te geven, mee te spelen of uberhaupt iets er mee te doen. Ik heb ook gehoord dat geen van je honden dood kunnen. Dat kan ik begrijpen maar als ik een tamacotshi game neem dan wil ik wel verplicht zijn uhm eten te geven en uit te laten enzo :)
    Oftewel kort gezegt wat gebeurt er als je lang niks ermee doet.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gebeurt er helemaal nix
    tip:
    koop geen nintendogs als je een 'GAME' zoekt, als je een ultra kut nep huisdier zoekt, koop dan wel nintendogs
    Halotrooper, als je een leuke game zoekt voor vakantie koop dan Advance Wars Dual Strike, heerlijke houdbaarheid, ben je heeel lang mee zoet
    anders is er nog Castlevania, misschien niet zo lang als advance wars maar zeker wel een stoere game die ook wel wat replay waarde heeft (maar niet zo groot als Advance Wars)

    iig zou ik echt niet voor nintendogs gaan want dat is gewoon geen 'Game' meer en dat leidt dus tot een grooooooooote teleurstelling.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is trouwens in het Engels. Maar ik ga zowiezo al niet met een DS in de trein/metro zitten, zeker niet op het traject Gouda-Rotterdam. Helemaal niet in de metro. :)

    Het beste advies wat ik jullie kan geven is: speel de game. Kijk of het je bevalt en of de game je ligt.
    Het is wel een soort spel waar je van moet houden.

    Nee, je moet deze dingen alleen doen als je de DS aan hebt staan. Als je DS uit staat, dan slaapt het beest als het ware. Zijn leven + ontwikkeling gaat pas weer verder als je je DS aanzet.

    Je bent dus niks veplicht en je hond kan niet dood gaan. Als je hem niet goed vezorgd dan kan ie alleen tijdelijk weg lopen, meer niet.

    @Zephyrus, we weten nou inmiddels wel dat je het een kutgame vind, moet je dat nou telkens in elke post van je blijven zeggen?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef halotrooper alleen een advies, dit keer doe ik dat wat genuanceerder dan voorheen.


    ipv dat ik zeg dat het een kutgame is (wat het IMO wel is) zeg ik dit keer dat het geen écht spel is, een non-game dus net als bijv electroplankton (die ik trouwens 10000x keer leuker vind dan nintendogs) en dat halotrooper het spel niet moet kopen alsiej op zoek is naar een leuke game.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina