Animal Crossing :Wild World dus, de eerste AC op een draagbare console, en wat voor 1, ik vond de GC versie al zo vet en deze is nog beter en speelt fijner, de stylus is echt een uitkomst om brieven te typen. Deze versie kan nog online ook, je kan bij vrienden in hun dorp kijken en zij bij jouw, je kan fruit plukken in hun dorp wat je zelf nog niet hebt en nog veel meer, de EU release is pas 31 maart aanstaande maar veel mensen hebben hem al geimporteerd gekocht, DS games zijn namelijk regiovrij! Nog meer mensen die dit spel al hebben en zin hebben om even elkaars dorpje te bekijken? Mijn Friend code: 4166-7924-8016 Mijn naam: Heipaal Mijn stad: Sin City Zet je code ook even in dit topic, misschien kunnen we voor deze week even afspreken?
Bekijk mijn signature voor mijn info! Helaas speel ik het niet zo vaak meer.. Heb het echt 3 weken elke dag wel een uurjte ofzo gespeeld. Het is echt super
Hey Jongens ik heb hem nu ook: Friendscode: 2878-3123-9455 Naam: Han City: Eastend Ik heb je toegevoegd Panzer, maar Roy heeft hem uit zijn sig gehaald?
Ja idd... Ik speel het eigenlijk nooit meer... Maar goed: 2706-4921-6746 Kromtown - Roy is mijn info. Zet me er maar bij, kom misschien nog wel eens langs
Heb hem al erg lang, sinds de release in Amerika, en ik vind hem nog steeds super.. speel hem nog steeds elke dag!
Ik heb het net ff met Han online zitten spelen en dat is op zich wel grappig. We moeten gewoon eens met meerdere mensen online gaan spelen
Ik moet ook nog even een sticky halen.. maar mario kart ging voor. Zodra ik sticky heb lijkt het me lachu om een keer gezamelijk te gaan vissen . Lol wat een onzin eigenlijk ahahah. Lang leve AC !
Nee maakt niets uit... k ben denkik al een paar maanden niet meer in mijn dorpje geweest ! Dat wordt onkruid wieden!
OMG, ik moet eigenlijk eens gaan kijken wat er van mijn dorpje geworden is... Ben er al een maand of 3 niet geweest volgens mij xD