Nintendo DS met spellen. * Prijs: 100,- * * Bekeken: * 0 keer sinds 03-11-10, 16:49 Meer foto's Kenmerken * Conditie: * Gebruikt Beschrijving Hallo, Ik heb een tijd geleden een Nintendo DS gekocht, maar hij ligt nu al een tijd stof te happen omdat ik over dat tijdperk heen ben gegroeid. Daarom zou ik hem weg willen doen. De Nintendo DS werkt prima, alleen het touch screen is wat anders dan normale DS-en. (Als je ergens op drukt, kom het op het daadwerkelijke visuele beeld ongeveer 5mm van de plek waar je op heb gedrukt.) Dat was al sinds dat ik hem kocht en ik heb het nooit echt een probleem gevonden. Op de achterkant van het scherm heeft mijn kleine zusje een sticker geplakt, die heb ik eraf gehaald maar er zit nog wel lijm op de achterkant. (zie foto) Ook ontbreekt het pennetje die bij de DS hoort, maar ik denk dat je deze gewoon bij een game winkel weer aan kan schaffen voor een paar euro. Voor de rest doet hij het prima. Ik heb er ook spellen bij, dit zijn ze; - Super Mario Bros. - Mario Party DS - Pokemon Pearl - Pokemon Sapphire(voor de GameBoy Advance, past wel in DS) - 42 spel klassiekers - Mario Kart DS - Metroid Prime Hunters - Super Mario 64 Allemaal in prima staat, altijd zuinig mee geweest. Prijs staat NIET vast, is een richtpunt. Gelieve te bellen of mailen voor vragen of meer info. 06-42666869, mijn mail adres staat onder mijn naam. Mvg, Max. Linkje naar de site voor foto's etc -> http://link.marktplaats.nl/392791881