1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIntendo en Sony halen alweer uit naar MS en hun Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 27 jun 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is weer zo ver, Nintendo en Sony halen ongeveer gelijkertijd uit naar Microsoft en hun Xbox. Vorige maand was dit ook al het geval (Bericht 1 en 2). Dit keer zijn het Sony's vice president van R&D, Shinichi Okamoto en Nintendo's Peter Main. Shinichi Okamoto zegt dat de Xbox gewoon een mini-PC is, en ok nog het een en ander over de web functies van de PS2.

    Okamoto-san: The PlayStation 2 and Xbox are closely related in terms of performance, so we're most conscious of Microsoft and their plans. Considering the level of completion of software for GameCube however, we're watching both Nintendo and Microsoft closely. We want the PlayStation 2 to be the center of entertainment in the living room, whereas the Xbox feels like an extension of the PC.

    Dan komt Nintendo's Peter Main, die meent dat de Xbox nog wel vertraagd zou worden terwijl de GameCube volgens hem op schema zit.

    Main: Microsoft has announced November 8th as their launch date, but I don't think that's final. The GameCube will definitely launch on schedule though, and it will be a strong contender during the Christmas season. We're lining up games now, so it's just a matter of doing what we do best. Even if Microsoft manages to launch on schedule, they're targeting a different audience*.

    Zijn Nintendo en Sony bezig een verbond te sluiten tegen Microsoft? Who knows.. We zullen wel zien wat de Xbox ons gaat brengen en of de Xbox ook echt vertraagd wordt..
    *=bedoelt die hiermee dat Nintendo op de kiddy scene mikt ofzow :D
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    whahaha en de grap is dat eerst zegt die sony gast dat de xbox meer een mini pc is...ja ok, nou en? mooi toch!

    en vervolgens claimed hij dat er een 40 gig harde schijf komt voor de playstation2 en hij kan binnenkort op monitors aangesloten worden
    whahaha
    die was er duidelijk niet met zijn gedachte bij 8)
    ik heb eigenlijk nooit een playstation 2 gezien (xbox wel dan?? 8)whaha) en hij is vast gaaf ofzo, maar ik heb voor de gein eens screenshots vergeleken...en ik vind de xbox toch wel ietsje mooier
    misschien in het echt niet maar wel op screenshots.
    maarja 8)
    beauty is in the eye of the beholder.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2001
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    LOL, games zijn ook belangrijk.. laatst de PS2 voort eerst gezien bij de intertoys :D hijs wel mooi.. maar graphics neit echt vind ik
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jah???? niet mooi?
    check KENGO dan!!! ik geef de link in het algemene forum dat is echt een cool xbox spel gek die williK!!!!!!

    bij ons in de dixons hebben ze ook zo'n ps2 maar die staat alleen maar duur te zijn in de etalage (1000piek)
    kep er nog nooit een aan zien staan
    hee maar ik post voor kengo effe in de algemene dinges.
     

Deel Deze Pagina