Ik weet het niet zeker maar waarneer komt de ps3 uit? anders kan het best zijn dat die screens van een ps3 versie zijn of kwam ie in 2004?
Nintendo spook op PS3? Waar heb je het over? PS3 is nog lang niet klaar... En verder snap ik deze topic niet, welke screens??
enigste Ghost game die ik weet zover is Starcraft Ghost :{ en die komt op alle consoles hoop ik er bestaan geen eens screenshots van PS3 games
ja die chip heet ook nog is Cell (ziet verdacht uit) jaja alle DBz fans zoals ik weten waar ik over hebt
organisch? haha een organische chip in de ps3??? hahahahaha goeie grap,man! de ps3 zal een cell processor krijgen. daar bedoelen ze dus mee een processor die is verdeelt in cellen. hij combineert taken door verschillende cellen aan te spreken(bv. cpu met cell techniek deelt een x aantal cellen met een videokaart die ook cell techniek heeft en die combineert dat dus dat je veel minder denkvermogen trekt van de cpu alleen en het dus verdeeld over een aantal cellen wat een aardige snelheidswinst en rekenkracht tot gevolg heeft. deze techniek is trouwens niet nieuw maar stamt al ergens van 1996 ofzo, alleen is het nooit echt aangeslagen in de pc wereld. ---NNEX---
Re: organisch? ok in korte woorden graag? nou ik heb niet alles ''kunnen'' lezen maar dit is wat ik denk dat er staat ''de chip zuigt mensen op tot dat hij op zijn maximum power zit en dan evalueerd in een betere vorm en zich zelf voortplant '' en dan hebt je ''deze techniek is trouwens niet nieuw maar stamt al ergens van 1996 ofzo, alleen is het nooit echt aangeslagen in de pc wereld'' ja logisch hebt je Terminator 1 & 2 niet gezien ofzo? echt bruute film tja als je zo'n chip op de markt breng dan is de Judgement Day een feit