Nintendo komt met Gamecube-actie!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 31 jan 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vanaf volgende week (vanaf 3 februari om precies te zijn) start Nintendo met een landelijke actie om de toch wat teleurstellende verkoop van de Gamecube wat op te krikken.
    Ten eerste wordt de prijs van de console namelijk verlaagd van 219 euro naar 199 euro, en daarnaast krijg je er bij aanschaf ook nog een gratis spel bij. Je kunt kiezen uit 7 spellen. Welke dat zijn is al wel bekend, maar ik weet zo niet meer welke dat precies zijn. Ik zal morgen ff kijken welke het zijn, en dan laat ik het wel weten.

Wat denken jullie, kan Nintendo met deze actie de concurrentie weer aan met de PS2 en de Xbox? Zijn ze slim om met deze actie te komen nu er voor de andere consoles geen aanbiedingspakketten meer zijn, of zijn ze dom geweest en hadden ze er veel eerder mee aan moeten komen?

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat als ze #2 willen worden ze er veel eerder mee hadden moeten komen. (Wat is het werkwoordelijk gezegde in deze zin? :9)

Nou maar hopen dat hun Pack niet aanslaat.. :eek:

3. mischa

mischa Guest

als er nu nog 1 pricedrop komt ga ik hem halen
    gewoon iets minder broodje doner eten 1 keer niet en je heb er dan een. voor 150 euro inc. game zou ik er 1 halen

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Re: Re: Nintendo komt met Gamecube-actie!

eh, denk willen worden hadden moeten komen???? :+

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik geen goede pc had om games te spelen dan had ik naast me xbox ook wel een Nintendo gehaald.

Het word gewoon te gek om twee consoles en een game pc te hebben. Ik richt me liever op alles wat met Xbox te maken heeft dan op twee consoles.

Ik denk niet dat ze door deze actie op de tweede plek komen. Ik hoop wel dat ze flink omhoog schieten met het aantal verkopen zodat de concurentie tussen MS en the big N actief blijft.

we zullen het zien

6. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe ronden nieuwe kansen

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze gaan door voor de koelkast

8. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er toch best veel mensen zullen zijn die hun kans nu pakken en een Gamecube kopen. Dan moet Nintendo er echter wel wat meer commercie achter zetten. Al die reclames rond de Xbox hebben enorm geholpen, ik geloof dat Nintendo dit jaar genoeg troeven in huis heeft om op een gelijkspel met de Xbox te komen: Zelda, Metroid, Players Choice collectie en een aantal flinke aanbiedingen. Als dit alles goed in de spotlight wordt gezet zullen veel mensen een Cube halen. Ik ben iig sowieso één van die personen. Kan iemand me vertellen welke games je uit kan kiezen?

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit hadden ze met kerst moeten doen

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja dat kan ik. Morgen. Ik heb dit namelijk van m'n werk, weet eigenlijk niet of het al wel gepubliceerd mocht worden :eek: , maar ach, volgende week wordt het toch openbaar gemaakt, dus...

Maar er zijn dus 7 titels waar je uit kan kiezen, morgen zal ik het lijstje er ff op nakijken en dan horen jullie het :)

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    dit is de definitieve lijst
    Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Wave Race: Blue Storm, Disney's Magical Mirror, Doshin the Giant, Luigi's Mansion, NBA Courtside 2002 en Pikmin
    voor degene die zicht nooit echt verdiept hebben in de line-up van de GC...
    ED is veruit de beste game uit dit lijstje
    fantastische gameplay en fantastische muziek

12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    nou het zijn nou weer niet te toppers zeg maar,sommige in mijn ogen richting de platinum kast.. maarja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    thx Parasite, dat is hem wel ja, scheelt me weer zoeken :)

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ik neem aan dat je in een gamestore ofzo werkt?:)
    ik ben namelijk wel benieuwd of jullie 'campagne materiaal' van deze actie binnen hebben gekregen...
    want als Nintendo het alleen online een beetje bekent maakt weten alleen de mensen die wel is game sites bezoeken het en Nintendo moet het juist hebben van de casual gamers omdat dat ook de meerderheid is(sad but true)en met deze actie kunnen ze sommigen wel over de lijn trekken:)

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik werk bij Dixons ja. Heb nog niks geen reclamemateriaal of wat dan ook gekregen, alleen een memootje van ons hoofdkantoor, waarin hetgene stond wat ik in m'n eerste post heb geplaatst. Best wel vreemd, aangezien volgende week die actie al ingaat. maar wat niet is, kan nog komen :)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een tegenvaller, het leek me wel een mooie actie en dan stoppen ze er weer spellen als Disney's Magical Mirror en Doshin the Giant tussen. Ik zou voor ED gaan, dat lijkt me een vet spel. Toch was het slimmer als ze spellen als Mario Sunshine, Super Smash en Rogue Leader tussen hadden gedaan.

17. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dit al ja. Alleen dat ie 199 Euro wordt is nieuw voor me. Wel een beetje laat hoor. Met de kerst hadden ze een aardig slagje kunnen slaan. Volgens mij is het een beetje een wanhoops actie. Ze waren eigenlijk helemaal niet van plan om zich met de prijzenslag te bemoeien....

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, het mocht es tijd worden..

maruhm, ik hoorde iemand 'players choice' roepen.. Zijn er hier al van bekend? ik had er nog niks van gehoord (vermoede echter wel dat het er ooit van zou komen)..

19. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de line-up, ik was een beetje te lui om hem op te zoeken. :D Ik zag het later ook staan op www.cube-europe.com. Maar goed, ik vind de titels waaruit je kan kiezen niet spectaculair. Eternal Darkness spreekt mij dan nog het meeste aan. En die prijs van 199 was 'ie bij ons (Media Markt) ook al. Ik denk dat ze beter games als Mario Sunshine, Starfox Adventures of Resident Evil bij de lijst konden doen. Dát trekt mensen. Ik denk echter niet dat Nintendo snel met nog een nieuwe pricedrop zal komen dus ik denk dat ik hem dan toch maar met ED haal.

Over die Players Choice collectie, dat las ik op Gamefaqs.com die die informatie weer van Gamespot haalde. Ik dacht dat games als Smash Bros en Luigi''s Mansion vanaf begin dit jaar in de VS voor rond de 20 Dollar in de winkels kwamen te liggen. Das wel ineterssant dus, als ze de prijzen voor europa tenminste niet met 15 omhoog krikken. :eek:

20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ED is zeker een strakke game.. mischien geen supertopper maar al met al was ik er zeer over verbaasd, ik had er minder van verwacht.. vooral dat je gedwongen wordt met allerlei verschillende characters te spelen.. hoe verder de levels zich naar het heden verplaatsen, des te minder Magik (zo schreef je het toch?) en Sanity ze krijgen, omdat de mensen minder in het bovennatuurlijke geloven, terwijl monikken weer weinig health hebben enz enz.. ook het iele mannetje dat omvalt als hij met het Elephant gun schiet is wel komisch..

Deel Deze Pagina