Nintendo Live?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Perfect_Shit, 20 aug 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31723

Nieuw Nintendo-produkt lente volgend jaar

Volgens directeur Satoru Iwata is Nintendo bezig aan een nieuw produkt, dat in de lente van volgend jaar uit zou moeten komen. Over wat dit produkt precies in gaat houden wilde hij echter nog niet bijzonder veel loslaten, behalve dat het iets is wat "compleet anders wordt dan wat er nu bestaat", waar "iedereen gemakkelijk plezier van kan hebben" en "een samenvoegsel is van hardware en software". Het lijkt erop dat deze ontboezeming te maken heeft met de door Sony eerder aangekondigde PSP en PSX, die Nintendo zorgen moeten baren; de aandelenprijs van Nintendo zakte al toen Sony alleen maar een optisch schijfje onthulde.

Op de vergadering waar hij deze mededeling deed besprak Iwata ook de redenen van het krimpen van de spellenmarkt en gaf strategieën die het bedrijf gaat volgen om hierop in te spelen. Volgens de topman zijn spellen tegenwoordig vaak te uitgebreid en ingewikkeld, terwijl mensen juist behoefte hebben aan toegankelijke spellen. Nintendo wil dit jaar een "Club Nintendo"-website openen, waar leden spellen en aanverwante produkten kunnen kopen en door middel van een puntensysteem korting krijgen of produkten kunnen bestellen die niet te koop zijn. Deze website zal leden ook tips kunnen geven over waarin zij gezien eerdere bestellingen geïnteresseerd zouden kunnen zijn. De site zou het volgens Nintendo dalende effect van TV-reclames goed moeten maken.

Het gerucht dat Nintendo bezig is aan een online systeem als Microsofts Xbox Live! wijst Iwata van de hand. Volgens hem is Nintendo "helemaal niet geïnteresseerd in een systeem waarbij leden maandelijks moeten betalen".

Nintendo gaat dus inspelen op hun marktverlies, hard nodig ook lijkt mij... ;)

edit: HAHA!! ik zie het nou pas; die laatste zin
    maandelijks ;)

Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteindelijk moet je maandelijks gaan betalen (je kunt ook gelijk voor een jaar betalen, maar ook maandelijks) dus hij heeft wel gelijk.

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar het eerste jaar is in een keer...

en na het eerste jaar is het maandelijks duurder dan nog een jaar-abonnement, dus de meeste mensen nemen waarschijnlijk nog een jaar... neem ik aan :+

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gemoved ... heeft niets met de xbox te maken :+

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hallo?!?!?

erstaat:

dat betekent dus dat je NIKS moet betalen per maand!!

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze hebben het dan ook over de xbox Live waar je maandelijks moet betalen QwX

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    net een update op Fok:

Update 18:51

De volgende websites weten te vermelden dat het waarschijnlijk om een Donkey Konga gaat, een muziektitel waar drums bijgeleverd worden die door de speler bespeeld moeten worden. De titel is bij Namco in produtkie.

ik d8 dat het iets spectaculairs zou zijn, maar dit is gewoon triest :{

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    kongA :+

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat wel snel, ze hebben zeker spionen bij Sony.
    Sony had het over de PSP en nu komt Nintendo ook met zoiets.
    Nou ja snel..........:confused:

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de thread Einstein X Heer
    Gaat heel ergens anders over
    Donky Konga, hoe verzinnen ze het, zal best goed gaan verkopen in Japan denk ik, kan best zoiets worden als dat Samba spel van een tijd terug waar die sambaballen bijzaten

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar het id alleen al, een drumstel op je nintendo aansluiten om met Donkey Kong te kunnen drummen.... :confused:

12. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    denk persoonlijk niet dat het dat donkey Konga is. zal wel iets revolutionair zijn.. *hoop ik*..:D

13. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ok.. het zal aan mij liggen.. maar donkey konga is al bekend gemaakt door nintendo... en dan zouden ze hier niet zeggen dat het over donkey konga gaat? mmm... dat zou wel verschrikkelijk onlogisch zijn hoor... ik denk dat het niks met donkey konga te maken heeft.. al wijzen een aantal dingen in dit bericht wel op donkey konga...
    maarja.. waarom zouden ze dan niet gewoon gelijk zeggen dat het over donkey konga gaat? en... zoiets als donkey konga bestaat toch al? of licht dat aan mij?

14. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah, op zulke momenten ben ik blij dat ik niet voor de nintendo game cube heb gekozen ----> geeft zn xbox een aai over zn bol

Deel Deze Pagina