Zijn er hier misschien ook personen die problemen hebben met de site van Nintendo Ik heb steeds het probleem ik met héél véél problemen op de site kan komen. Ik wil namelijk de sterrencataloges in de gaten houden wat betreft de Bonus CD van Zelda.
Het duurt bij mij ontiegelijk lang eer de site geladen is, ik heb zo'n 3/4 minuten gewacht en toen was ik het zat, ben er dus niet opgekomen. Hopelijk voor jou is dit snel weer opgelost
Nu krijg ik deze error dus : Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log.
De zelfde fout meldling krijg ik ook beeld. Ik heb net Opera geinstalleerd maar na 4 minuten had het programma nog geen bit ontvangen van de Nintendo server.
Probeer deze link is: «Nintendo» EDIT: oh Never mind, jij wilt de europese site natuurlijk die het BTW nu ook weer perfect doet bij mij :/
Bij mij loopt het ook traag. Komt nog bij dat als je iets zoekt het allemaal niet zo overzichtelijk is ingedeeld.
Je kan de bonus disc op 3 manieren in je bezit krijgen. 1- 4500 Sterren !! 2- Camecube + Mario Kart ( Double Dash ). 3- Bij aankoop van 2 games ( Mario Kart , Mario Party 5 , 1080° Avalanche ). Nintendo heeft een nieuwe manier gevonden om rijk te worden !!