nintendo stopt?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mr. Xapss, 12 sep 2002.

1. Mr. Xapss

Mr. Xapss proud xbox owner

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden was er toch spraken dat Nintendo stopt met het ontwikkelen van nieuwe hardware na de Gamecube, toch?

Is dat nog steeds zo? En heeft iemand misschien wat urls van bekende sites. Ik heb gezocht maar niets gevonden...
    Een paar (irritante) pro-gamecube klasgenootjes van mij willen namelijk bewijs. Zij geloven mij niet, en denken dat 't een gerucht was.

Maar 't was toch echt waar?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    IS NIET WAAR ;)
    Nintendo wacht alleen iets langer met het uitbrengen van een console, omdat ze zogezegd "meer tijd aan de games willen geven"

3. Mr. Xapss

Mr. Xapss proud xbox owner

Leuk Bevonden:
    0
    shit....

dacht dat ze in geldnood zaten, vergeleken met sony & microsoft... en dat ze daarom games gingen maken... net zoals sega toen de tijd

Laatst bewerkt: 12 sep 2002
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De spellen zijn echt minimaal op de GameCube of je moet 16 jaar of jonger zijn dan is het wel leuk ja. Toch kwam nintendo met de beste games ooit : Mario Kart en Perfect Dark. Ik weet dat ze aan Mario Kart een vervolg gaan geven laten we nu hopen dat ze dat aan Perfect Dark ook doen dan zal ik nog een gaan denken om een GameCube te kopen.

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect Dark gaat naar de Xbox hoor, waarschijnlijk

6. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze werken nu niet aan een nieuwe console, terwijl Sony wel aan PS3 en MS aan Xbox 2 werkt. Ze hebben echter niet gezegd dat ze niet meer aan een console gaan werken, alleen voorlopig nog niet omdat ze zich meer op hun franchises willen richten.

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft goeie zaken gedaan met Rare, want kijkt u allemaal eens naar deze prachtige boxart.....

[​IMG] [​IMG]

[​IMG] [​IMG]

Geil of niet.... Fake or not to fake? That's the question.... 8)

Ook al zijn ze niet echt.. Het blijft leuk om te zien.. :9

Ontopic...
    Het was idd zo dat Nintendo zich net als Sega alleen nog op de games wil gaan richten, en niet op de consoles....

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vette doosjes:)

9. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Gforce er zijn net zoveel goede games op de xbox als op de gamecube. Lul niet zo dat de games minimaal zijn op de cube.

En ik word er echt schijtziek van dat spellen voor de gamecube als 16- bestempeld worden (je bent zelf zeker 16 -?).
    Ikzelf en emt mij vele andere ben 20 en vermaak me geweldig met gamecube (ook met een xbox trouwens).
    Roguel leader, SSBm (oei kiddy shiiiiit), Resident evil en Eternall darkness strax zorgen voor zat spelplezier.

Enne Nintendo zit alles behalve in geldnood ms Xapss.
    Ze zijn laatst zelfs het meest succesvolle japans bedrijf genoemd.

zal het berichtje ff plaatste anders geloof je me natuurlijk niet:

-------------------------------------------------------------
    15.09.02 - Nintendo was selected by the prominent Japanese trade journal Nihon Keizai Shimbun to the best and most successful company of Japan 2002. Nintendo convinced the newspaper in the points Profitabilitaet, growth and financial health.

In order to determine the winner, Nihon Keizai Shimbun uses the ' Needs Casma ' system for computation. ' Needs Casma ' evaluates factors such as profit, financial power, among other things from over 2.300 companies
    --------------------------------------------------------------

10. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Meest succesvolle bedrijf staat niet garant voor goeie games.. ;)

Maar we weten dat het wel zo is..

11. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Slaat echt ff nergens op wat jij zegt ik reageer alleen maar op deze reactie:

''dacht dat ze in geldnood zaten, vergeleken met sony & microsoft... en dat ze daarom games gingen maken... net zoals sega toen de tijd"

Beetje flauw van je dus om dan opeens met zo'n argument te komen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhhh ben zelf 22 dus. GameCube heeft gewoon kinderspelletje met blije kleuren. Er zijn natuurlijk uitspatters zoals Rogue Leader. En met Resident Evil zou ik niet blij zijn want dat spel is precies hetzelfde als op de PSX dus niet eens waard om te kopen.

XBOX heeft gewoon veel en veel betere spellen en dan niet te spreken over wat er nog te komen is.

Perfect Dark Zero zal zeker een tophit worden. Ik vond de N64 versie al de beste game ooit na Mario Kart en dat geld voor alle games die er zijn.

13. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Perfect Dark is niet door Nintendo gemaakt maar door Rare

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje bijdehand of niet.

Maar dan ff duidelijk :

DE CONSOLE NINTENDO

15. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Helemaal niet bijdehand bedoelt... je zei nintendo kwam met de beste games ooit dus ik ging er vanuit dat je bedoelde dat ze het spel zelf ontwikkeld hadden

16. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook niet zo bedoeld... ;)
    Zeg het de hele tijd als dit stukje omhoog wordt gehaald door iedereen. De meeste mensne hebben er bij bedoelingen bij, als je begrijpt wat ik bedoel.... :9

Ok. Ik geef toe, was een vage post.. Maar klonk wel lekker.. 8)

17. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Gforce...je bent slecht geinformeerd. De Resident evil voor de gamecube is een helemaal vernieuwd.

Nieuwe kamer, nieuwe puzzels etc. (zeer mooie graphics). Het spel is het spelen opnieuw waard. het is dus GEEN rechtstreekse copy van de psx. Eerder een RE-make

Het blijkt maar weer dat mensen oordelen over cubegames zonder verder te kijken dan hun neus lang is. Ik geef toe dat deed ik ook voor ik de cube zelf had.
    Maar gek genoeg zijn sommige van die kiddy games geweldig !!
    toch wil ook af en toe wel wat serieus spelen en ook dat soort spellen zijn er voldoende.

ow enne de volgende RE is ook een nieuwe Re-versie.

Maar ja met uitspraken als: ""xbox heeft veel betere spellen" gok ik dat ik hier met een die hard xbox fan te maken heb die niet open staat voor andere consoles.
    En ja xbox heeft veel goede spellen, maar de cube net zo goed.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1. Ik heb al een flink stuk gespeeld van RE op de GC en ik heb helemaal niks nieuws gezien dus ik weet niet over welk spel jij het hebt.

2. Toch blijf ik erbij dat ik de GC spellen het niet zie maken bij de XBOX spellen sterker nog je kunt beter een PS 2 hebben omdat daar meer leuke en mooiere spellen op zijn. Noem mij nu eens 1 spel op de GC waarvan je zegt dit is echt vet.

19. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Graphics zijn wel mooi maar het zijn haast allemaal stilstaande beelden..nix bijzonders dus

20. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Erhm vind SSBM vet met multiplayer. Ook RE vind ik supervet (ondanks dat ik hem al op de psx had).

Verder kijk ik uit naar Star fox adventure (wordt in Japan goed beoordeeld), Super mario sunshine en Eternal darkness.

Ook Games als Phantasy star online, celda, Metroid prime en de volgende RE reken ik bij voorbaat tot toppers.

Dit zijn stuk voor stuk meesterwerkjes. Ik heb nu alleen games genoemd waarvan ik zeker weet dat het toppers worden. Verder komen er veel Rpg's uit voor de gamecube en daar ben ik erg blij om. Met de games voor de cube zit het wel goed.

Ik hoop dat ik voldoende games voor je hebt opgenoemd.

Owja één ding vind ik nogal flauw van je en dat is dat je de ps2 games mooier durft te noemen. Zijn 2 of 3 games die het niveaiu hebben van de Gamecube games.

Laatst bewerkt: 18 sep 2002

Deel Deze Pagina